czwartek, 7 maja 2015

Niedowiarek

witam

Historia lubi się powtarzać. Ale przyznam, że nie spodziewałem się powtórki tak szybko.
Wczorajszy podstawowy garnitur wyglądał (po Urszuli) tak:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311261599114648588&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
kupon 22/1
a pierwsze sześć pozycji miałem na większości popołudniowych kuponów.
Tak więc znowu się nie przyłożyłem, znowu zawiodła końcówka a przecież było z czego czerpać. Nie dodałem też (a jeszcze mogłem) porannego "robota" o którym wczoraj pisałem (w dubli kurs spadł do 2,20) i zupełnie pominąłem remis w Singapurze który miałem zakreślony w zestawie lotnym. (niestety tego kraju nie mam na liście X-boom)
Jeden z rozpisów porannych:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311261599178504183&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
To, że zagrałem przy bandzie (tanio - łącznie za stówkę) jeszcze jakoś ścierpię. Tak postanowiłem i do 9.05 będę się tego trzymał.

A dzisiaj, no cóż. O ile w europejskim cyklu na polach golfowych, większości graczy zupełnie nie rozróżniam (swego czasu analizowałem ich poczynania dość dogłębnie)
http://www.europeantour.com/europeantour/season=2015/tournamentid=2015034/teetimes/index.html (entry list)
....o tyle The Players Championships na Florydzie wzbudza we mnie spore zainteresowanie. Kłopot w tym, że STS daje notowania na 1 rundę (pomijając już kolejne) która jest zwykle rozruchowa dla czołówki, przez co możliwość przypadkowych fuksów znacznie wzrasta. Nic to, trzeba będzie po prostu wytypować zwycięzcę... :)
Zawody 2014 (w górnym prostokącie można sterować rokiem)
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Players_Championship

W tanich rozpisach serii X-boom, wziąłem dwa mecze Kazachów, Maroko, Sheffield Utd (tutaj home win), trzy mecze dwu drogowe w idei dwóch kuponów... i nieco amerykańskiego hokeja. Chciałem to wszystko przebić pewniakiem (Andrzej Duda 4,15) ale z tym jeszcze się wstrzymam....
http://www.palade.pl/  (imho, wiarygodny)

Result: Fylkir v Breidablik 1-1 (przełożony mecz z niedzieli w którym remis stał na większości kuponów, a to znaczy, że za niedzielne zagranie skasowałbym trzy razy więcej) - Szkoda, wielka szkoda...

PiS 23'45"
Na jutro puściłem kilka dubli i trypli z
Home Utd v Geylang 1 2,10  (result 0-1) trzeba dać sobie spokój z "wynalazkami"

pod wpływem
Fri,08 May 20157:30PM0106S.LEAGUEHOME UNITEDGEYLANG1.753.403.80

Łatwo pewnie nie będzie, Singapur czasami zawodzi a Home Utd po 15 kolejnych zwycięstwach z jutrzejszym przeciwnikiem na obu boiskach (2009-2014) - pierwszy raz zremisował w 2015 roku....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz