poniedziałek, 11 maja 2015

Czas na refleksję

witam

Zarzuciłem grubą sieć remisowych rozpisów i dostałem po łapach...
Wracam
W X-sy będę się bawił wyłącznie za minima.
Gorzej, że rzecz kosztowała sporo czasu i wypadały z karmana potencjalne wygrane w golfie i całkowite pewniaki nie do zdarcia..
Na przykład Pan Andrzej Duda o czym pisałem 7.05, ale przecież już dużo wcześniej miałem o jego zwycięstwie głębokie przekonanie - zagrany został tylko symbolicznie. Świadczy to tylko o tym, że zdziadziałem do szczętu. Swego czasu (rok 2005) na Świętej Pamięci, prof. Lecha Kaczyńskiego (kurs 4,40) postawiłem całkiem sporo.

Trzeci etap Giro d'Italia to płaskie 177 kilometrów.
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=giro-d-italia&stage=02&year=2015&src=http://www.steephill.tv/2015/giro-d-italia/finish-02.jpg
gdzie zdecydowanym faworytem (25%) jest Australijczyk Matthews. Zasadniczo trzeba się z tym zgodzić jednakże obawiam się, że nieco przecenia się trudności na finiszu które mają mieć klasyczni sprinterzy.
Na przykład taki Greipel :):) - gdyby mu się wszystko ułożyło po myśli, stoi w notowaniach nawet 51,00
http://odds.bestbetting.com/cycling/giro-d-italia/stage-3/stage-3/stage-winner/?showMostPopular=true - a STS nie wystawił go nawet na liście...Szkoda

O piłce jeszcze pomyślę, ale pomimo kompletnego rozminięcia się z rzeczywistością w poprzedniej kolejce, jeszcze raz zaufam bukom lokalnym i lekko wejdę w (away dnb 2,05) - result 1-1
Fjölnir-Fylkir       2,75 2,80 2,00

PiS: 22'30"
Tego jeszcze na blogu nie było !!!
Pomyliłem etapy (chyba z przemęczenia) i oglądając relację na Eurosport cały czas zastanawiałem się co jest grane. Tytuł notki stał się zatem adekwatny do problemu. Głęboka refleksja nad samym sobą jest niezbędna
Nie będę jednak wymieniał ani kasował tego co spłodziłem pozostawiając świadectwo własnoręcznej gafy..

Wtorek, 12.05, godz 16'30"
Niezasłużone trafienia
Wczoraj puściłem przed północą pewną dublę która wynikała z korzystnych kursów RK.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311311599189782475&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Ale już po postawieniu okazało się, że sprawdzałem notowania Turcji 1, a wysłałem mecze Turcji Youth i że kursy są wyjątkowo niekorzystne.
Błędy, błędy, błędy ale Turcy strzelają a Pan Bóg piłkę nosi....

cdn
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Trzeci etap Giro wygląda tak: http://rowery.org/2015/05/10/giro-ditalia-2015-etap-3-przekrojemapki/
    Brak Greipela więc uzasadniony, chłop może zostać na drugiej górze.

    OdpowiedzUsuń
  2. I został, zresztą z całą grupą sprinterów. Na szczęście poza wątpliwościami nie próbowałem tego stawiać.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporadycznie tu zaglądam, ale fajnie, że od zawsze robisz to co robisz. Sto lat temu mieliśmy okazję wypić razem piwo w Lotosie i kiedyś też pogadać na mecz.pl Ukłony głębokie Mistrzu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście pamiętam spotkanie w słynnym dzisiaj "Lotosie". Słynnym z porozumienia Kukiz - JKM.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń