czwartek, 28 maja 2015

European Tour

witam

Dwa turnieje w golfa oraz 18 etap Giro d'Italia:
http://rowery.org/2015/05/27/giro-ditalia-2015-etap-18-przekrojemapki/
...to konkurencje które na początek wziąłem na warsztat.
Z kolarzy szybko zrezygnowałem ponieważ takich odcinków jak dzisiejszy nie daje się wytypować w sposób odpowiedzialny. Wielce prawdopodobna jest spora ucieczka do której poza tymi którzy walczą o koszulkę najlepszego górala nie wiadomo kto się zaczepi. A ci górale, jeśli już dopną celu to na zjazdach nie mają o co walczyć.
Pierwsze rundy golfa to jak już kilkakrotnie pisałem także nie moja bajka. Zresztą poza wszystkim trzeba bardzo uważać na najlepszych z top-20 którzy startując w ET, zwłaszcza blisko rodzinnego domu, grają taką "kaszanę" że aż żal coś tam ściska.
McIlroy po dwóch zwycięstwach w prestiżowych turniejach w USA, w Europie został wycięty (nie dopuszczony do 3/4 rundy) przed tygodniem a i przed chwilą znowu zaczął gorzej niż ustawa przewiduje. Całe szczęście, że było to w miarę do przewidzenia i na takie dictum nie dałem się nabrać.
http://www.europeantour.com/europeantour/season=2015/tournamentid=2015040/leaderboard/index.html
Żeby coś się jednak działo zagrałem:  (ruszają 14.40)
Howell v Colsaerts 1 1,57
Lorenzo Vera v Moynihan 1 1,62  (Żenua)
ako 2,54

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz