poniedziałek, 21 października 2013

Wprawka

witam

Przed weekendem i kolejnym odcinkiem Beat the Pro w Conference, muszę potrenować ustawianie konkretnych, angielskich wyników.
Okazja nadarza się wspaniała bo własnie jakimś dziwnym trafem nikt nie przytulił 13-ki w ostatnim zestawie i mamy kolejną dogrywkę....

Zestaw "Liga Angielska", 22.10, kumulacja 1st 113.000 zł
1 Schalke 04 v Chelsea 3,40-3,50-2,36
2 Peterborough v Sheffield Utd 1,74-3,90-5,40 typ hpc 2-0
3 Bristol City v Brentford 3,05-3,50-2,52 typ hpc 1-1
4 Coventry v Leyton  2,48-3,55-3,05 typ hpc 2-2
5 Crawley v Port Vale 1,90-3,80-4,40 typ hpc 2-1
6 Crewe v Stevenage 2,28-3,50-3,40 typ hpc 1-0
7 Gillingham v Notts Co 2,40-3,45-3,20 typ hpc 2-1
8 MK Dons v Carlisle 1,63-4,00-6,20 typ hpc 1-1
9 Preston v Bradford 2,16-3,50-3,85 typ hpc 1-0
10 Rotherham v Tranmere 1,71-3,95-5,90 typ hpc 2-1
11 Shrewsbury v Colchester 2,10-3,65-3,80 typ hpc 1-1
12 Swindon v Walsall 1,88-3,80-4,60 typ hpc 1-1
13 Wolverhampton v Oldham 1,63-4,20-6,00 typ hpc 2-1
kursy z giełdy Betfair (21.10)

W miarę postępu opracowań będę uzupełniał tę notatkę

A idąc do Mixa po zwyczajową tygodniówkę :) pomyślę czy nie wstawić takich pozycji:
TUR D119:00Besiktas JK1.553.85.2Rizespor Mix 1,50 - result 0-0
1.44.37.4
TUR D219:00Mersin Idman Yurdu1.483.85.5Denizlispor Mix 1,45 - result 0-1
1.354.37.8
ARG D201:15Defensa Y Justicia2.13.13.1Almirante Brown Mix 1,90 - result 1-0
1.73.24.5
Z listy preferencyjnej na różnice kursów wypadli właśnie Turcy - z szybkością światła...:)

22 października, godzina 10'35"
http://www.goal.com/en/news/2994/betting/2013/10/22/4350501/schalke-04-chelsea-betting-preview-expect-goals-from-the?ICID=HP_BN_1
http://www.goal.com/en/news/2994/betting/2013/10/22/4349552/arsenal-borussia-dortmund-betting-preview-expect-the-high-flying-?ICID=AR_RS_4
http://www.sportsmole.co.uk/ - tutaj komplet preview z gotowymi wynikami po wciśnięciu aktywnego vs na zestawie po prawej stronie :)
Od wczorajszego wieczora Toto Mix  http://przerwa.totolotek.pl/ przygotowuje w necie nową usługę. Czyżby dostali zezwolenie na przyjmowanie zakładów w sieci. Z jednej strony byłoby dobrze, z drugiej tak sobie...

PiS: 19'00"
Swego czasu bardzo popularne były przeróżne szczyty. Pamiętam zwłaszcza szczyt odwagi :)
Przy minimum wyobraźni zjazd gołą dupą po nieheblowanej desce wydawał się wyczynem co najmniej makabrycznym. Przed chwilą poznałem kolejny szczyt.
Otóż sprawdzając przez przypadek wyniki dzisiejszych spotkań piłkarskich trafiłem na LM U-19 i wyglądały one jakoś tak znajomo. Sprawdziłem z kuponem i okazało się, że kończyłbym jutro 6-kę za 600 kawałków meczem Arsenalu... :)
Życie wystawia człowieka na różne próby....
PiS: 20'10
O w mordę :)
Luknąłem w tenis (livescore) a tu niespodzianka. Zupełnie mi to umknęło. Za 10 minut Radwańska zagra z Kvitową w Istambule (Tour Championship) - Idę oglądać :)
cdn...
powodzenia

21 komentarzy:

  1. Cześć Paweł
    Dla mnie najcenniejsze w typowaniu zestawów było trafienie czystych remisów i w pierwszej kolejności takich pozycji szukam i wstępnie wytypowałem do remisowego pewniaka dwa mecze: Gillingham v Notts Co oraz Preston v Bradford. Nie wiem dlaczego ale ten zestaw pachnie mi dużą ilością remisów :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz 100% racji
    Też poczułem woń remisów swoim nochalem :)
    A na razie grubym flamastrem zaznaczyłem takowe w Coventry (grali ze sobą 3 razy w tym roku) w dodatku z dokładnym wynikiem 2-2 i strzelcami bramek...W obu ekipach jest po dwóch "kozaków" bramkostrzelnych
    Drugi X zaznaczyłem w Shrewsbury ale tym razem jako 1-1
    Nad Twoimi zaraz się zastanowię.
    Ciekawe h2h jest w Swindon (XX-X)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. no i jeszcze jedno spostrzeżenie, nie lekceważyłbym Sheffield Utd... nie wiem dlaczego tak słabo grają w tym sezonie ale ta drużyna powinna raczej zajmować inne rejony tabeli
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. Sheffield Utd to trzeci faworyt przed sezonem do awansu, zaraz po Wilkach i Peterborough. Czy już w tym meczu się przełamią nie wiem, ale z pewnością to niebawem nastąpi..

    OdpowiedzUsuń
  5. i właśnie Wilki są chyba najpewniejszym zespołem do wygrania w tym zestawie :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wygląda, wychodzą "Wilcy" z formy, z papierów i nie mają specjalnie kłopotów z kontuzjami...
    Jestem na musiku żeby ich grać w pewniaku.
    Z MK Dons które również mają swoje plusy jest kilka kłopotów bo sporo osłabień, i ciąg h2h (2121) wskazujący na dwójkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ENG D1 20:45 Wolves 1.58 3.6 6 Oldham Athletic AFC compare
    1.73 3.55 4.5
    My tu sobie Wolves już ustawiliśmy na win a kurs na nich wzrasta
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie pękam :))) gdzieś jakiegoś pewniaka trzeba mieć i dla mnie to są Wilki :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi do dziś gula chodzi na ten remis Manchesteru Utd ... Llalana - my się jeszcze spotkamy .... w 89 minucie !

    :)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój problem u_efa ma prawdopodobnie circa about, 10 do 15 osób.
    Ja akurat MUtd grałem nawet 1X2 ale za to nie trafiłem X w Newcastle Liverpool. Ponieważ mecz był wcześniej chciałem zacząć "z grubej rury" I zacząłem :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy to ma znaczenie,pewnie już nie ale błędnie wynik Pan wpisał Besiktas miał 0-0, a co do dzisiejszych typów... może efekt nowej miotły i x2 Shefield Utd?

    OdpowiedzUsuń
  12. Thx, sprawdziłem
    http://pl.soccerway.com/matches/2013/10/21/turkey/super-lig/besiktas-jk/caykur-rizespor/1532594/?ICID=PL_MS_09

    ale wczoraj na własne oczy widziałem na livescore 2-0 , 2 czerwone kartki dla gości, tak gdzieś od 88 minuty
    Trzeba im patrzeć na ręce. Nie dość, że prasa i TV kłamią to teraz jeszcze nasze ukochane livescory :)
    pozdrawiam i dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A może to jednak ja, ciemniak jeden :)
    Pomyliłem z Bursaspor 2-0 w którym to meczu był właśnie opisywany scenariusz
    Sam już nie wiem ale wszystko na to wskazuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do Sheffield Utd
    http://www.soccerbase.com/teams/team.sd?team_id=2328&comp_id=3&teamTabs=results
    Jakoś trudno mi się przestawić na ich sukcesy.
    Ostatnio pokonali wprawdzie Port Vale 2-1 ale grali od 20 minuty w przewadze zawodnika (PV red card) a mimo to stracili bramkę w 45 minucie.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Skreśliłem 13-tkę
    Lechooo jak mi wyślesz :) masz 5% od wygranej - zgodnie z umową -

    I kilka spraw się rozwiąże ...

    :))))

    u_

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszło Sheffield x2 i Chelsea win całkiem zacnie by wyglądała wypłata jak by oba siadły....

    OdpowiedzUsuń
  17. i siadły :) gratulacje :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo, ja fatalnie, nie trafiłem Peterborough, Crewe, Rotherham i Swindon. Rotherham mógł utrzymać 1-0. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w la zaliczyłem zaledwie siedem trafień i powiem szczerze że przy takich wynikach nie wierzę żeby ktoś trafił nawet dwunastkę :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  20. 10-che mogłem mieć, Crewe miałem wpisane w podstawowej wersji 12 a w końcu wziąłem 1X
    Psia mać z h2h pasowała 2-ka rok temu wygrali goście i trzy lata temu też, Dwa lata temu nie grali...
    Tylko te newsy były dla Steve fatalne i zmieniłem jak leszcz.....
    Fuksów spodziewałem się jak widać w typach w MK Dons i Swindon. O ile w Dons wziąłem X2 to już w Swindon tylko 1X niestety
    pozdrawiam
    PS 12-ki raczej nie będzie

    OdpowiedzUsuń