sobota, 12 października 2013

Tylko nie dać się zwariować

witam

Wszystkie szablony mają swoje wady. Różnice kursów które od kilku tygodni w formie różnych tabelek przedstawiałem na blogu, niosą takie oto niebezpieczeństwo, że zwalniają od analizy. I od myślenia. Ważniejsze jest, żeby zdążyć postawić przed spadkiem jakiś wielce korzystny pojedynek niż dociekać co, jak i dlaczego. Miałoby to wszelkie racjonalne podstawy w wypadku gdyby nie istniało drugie i trzecie dno które spadki kursów może generować czyli sami sportowcy, trenerzy plus cała ta otoczka która z pewnością czasem też chce bokiem coś zarobić i ewentualna zmowa bukmacherów którzy niektórymi spadkami mogą sterować w dość prosty sposób
Kapitalny wpływ może mieć też odpowiednio spreparowana informacja która krąży po newsach, blogach i serwisach sportowych.
Ok, nie dać się zwariować to podstawa.
No chyba, że w grę wchodzi numer 19 w dzisiejszym lotto (7 mln) :):):)

W zabawie w correct score w angielskiej Conference, typów w serwisie Out of the League jeszcze brak i link do nich wkleję jak się tylko ukażą, tymczasem przedstawię swoje "wypociny"

Chester v Cambridge 0-1
Forest Green v Macclesfield 2-1
Gateshead v Alfreton 2-0 (1 pkt)
Hereford v Dartford 2-0
Lincoln v Aldershot 1-0
Luton v Hyde 4-0 (1 pkt)
Nuneaton v Braintree 1-1 (3 pkt)
Salisbury v Grimsby 1-1
Southport v Kidderminster 1-2 (3 pkt)
Welling v Tamworth 2-0 (3 pkt)
Woking v Halifax 1-1 (1 pkt)
Barnet v Wrexham 1-1 (3 pkt)
niebieskie mocniej, czerwone do rozpisów
PiS: 13'35" A tutaj typy Pro: http://www.outoftheleague.co.uk/#!week-15--danny-lowe/c7rk
Wynik dzisiejszej zabawy = hpc 15 punktów v AA 5 punktów

Wprawdzie w rosyjskim hokeju weszło wczoraj 5x/10x i trudno spodziewać się kontynuacji po takiej serii tym niemniej lekko wziąłem:
Barys v Ak Bars X 4,30

Result: 18'00"
Po dobrym dniu przyjemnie się pisze. Jedyna wada to oczywiście za tanio :)
Wybrałem dublę Luton (over) 1,65 * Gatesheat (2,10) i już po 60 minutach byłem spokojny o wynik. 4-1 i 3-0 było dość przekonywujące....
Over w Luton wziąłem przede wszystkim ze względu na kurs ale również biorąc sobie do serca pomysł u_efa z wtorkowej kolejki. Podliczając typerów (również mnie) w Beat the Pro, były dzisiaj trzy mecze w których łącznie dawaliśmy 13-11-11 bramek... i weszły w tych pojedynkach wszystkie overy.....
Najbardziej żal mi Oxford które mocno wychodziło z formy i h2h (111) a nie zagrałem ich za złotówkę..

cdn niebawem
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Gogor12 października 2013 11:58

    173 GKS Bełchatów-ROW Rybnik 1 1.65
    2232 Wybrzeże Kości Sł. - Senegal 1 1.47
    368 Athletic Bilbao B - R. Madryt C 1 1.66
    1427 Bydgoszcz - Częstochowa 1 1.30
    147 Rhyl - TNS 2 1.45
    140 Cobh - Waterford 2 1.50
    127 Peterhead - Clyde 1 1.50
    149 Ballinamallard - Cliftonville 2 1.8

    cos ze spadkow, do szczurka :)

    przeskanowałem z wczorajszej notki ponieważ dotyczy spraw aktualnych :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. cytujac ' Ważniejsze jest, żeby zdążyć postawić przed spadkiem jakiś wielce korzystny pojedynek niż dociekać co, jak i dlaczego.'

    to moze cos z pakietu:

    508 Energija Chabarowsk - Baltika Kaliningrad 1 2.10 (bet 365 - 1.83)
    853 Boyaca Patriotas-A.N.Medellin 2 2.05 (1.85)
    236 Paganese - Lecce 2 2.25 (1.95)
    224 Pro Vercelli - Savona 1 1.80 (1.66)
    868 Belen Siglo-Herediano 2 1.70 (1.50)

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć
    Ruskich się boję, już mnie kilka razy oszukali w tych niższych ligach.
    Zapisałem do sprawdzenia :) - jak się skończą dzisiejsze (nocne) wyścigi konne.
    3 włochy więc Pro już zapisałem :)
    Arg, Bol, Bra, Kol, Par pisząc Amerykę skrótem, U-17 i U19, rosyjskie i czeskie mecze hokejowe i może Coventry jak dobrze rzecz przemyślę
    pzdr

    OdpowiedzUsuń