wtorek, 8 października 2013

Mowa ciała

witam

Często tak jest, zwykle jak się za wcześnie obudzę, że po przejrzeniu porannych kanałów TV mam rozwalony cały dzień. A to za sprawą "gadających głów" klasy politycznej (zwykle bez klasy) lub quasi celebrytów co to im się wydaje, że coś znaczą a przecież przeważnie "wyżej srają niż d... mają"
Aktorzy uczą się rzemiosła najpierw w szkołach a potem przez całe zawodowe życie. Politycy za to mają własnych doradców i własne akademie gdzie trenują gestykulację, mimikę i umiejętność "kłamstwa w żywe oczy". Uczą się oszukiwać wyborców słowem, duszą i ciałem.
Pamiętam doskonale lata 60-te i 70-te ubiegłego stulecia jak psioczyło się dookoła na panującą nieprzerwanie władzę. Od poczęcia do zamknięcia wciąż te same twarze. Ale tak naprawdę to czy coś się zmieniło. Od "okrągłego stołu", od Magdalenki, od niemal 25 lat wymienia się w zasadzie ta sama ekipa. Przyspawali się do foteli i nijak ich nie można od stołków oderwać. A przecież to nie jest tak, to nie może być tak, że Oni są jedyni, najlepsi i niezastąpieni.
Młode pokolenie 90 roku ma 23 lata, pokolenie "Solidarności 80" już 33 lata. Bierzcie się chłopaki i dziewczyny do dzieła bo mnie szlag trafia......

JPT opisałem po części we wczorajszej notce a na dzisiaj została jeszcze Conference.
Klasycznie wstawię typy do zabawy w Beat the Pro Alana Algera.
Aldershot v Luton 0-1
Alfreton v Chester 2-1
Braintree v Welling 2-0
Dartford v Salisbury 1-1 (3 pkt)
Halifax v Nuneaton 2-1
Grimsby v Cambridge 0-0
Hyde v Gateshead 0-2 (3 pkt)
Kidderminster v Forest Green 2-2
Lincoln v Tamworth 2-0
Macclesfield v Hereford 1-2
Woking v Barnet 1-1 (1 pkt)
Wrexham v Southport 1-0 (3 pkt)
Niebieskie mocniej, czerwone do rozpisu :)
A oto i propozycje Out of the League
http://www.outoftheleague.co.uk/#!week-14--carl-magnay/c16g
Wynik dzisiejszej zabawy: hpc 10 pkt - AA 4 pkt

PiS: 19'55"
Nabrałem tych biletów sporo i tylko w jednym celu. Zbliża się 10-ty czyli u mnie opłaty wszelkie i muszę "górala" pomnożyć kilkakrotnie...
W różnych konfiguracjach mam zatem głównie:
Lincoln v Tamworth 1 1,81 (result 0-0)
Wrexham v Southport 1 1,88 (result 1-0)
Wolverhampton v Notts County 1 1,60 (result 0-0)
York v Rotherham 2 2,20 (result 0-3)
Port Vale v Rochdale 1 2,00 (result 0-1)

PiS: 23'00"
Tak trudnej Anglii dawno nie było. Średnia kursu w Conference = 3,30, średnia kursu w JPT = 3,60
Dałem ciała choć w zestawie TL było bardzo blisko do (3-10)

dwuwiersz na dobranoc :)

..Po kolejnym dniu "na tarczy"
Dosyć, basta, szlus, wystarczy....

pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. No to kibicujemy dziś:

    Lincoln 1
    Kidderminster over 2,5

    u_

    OdpowiedzUsuń
  2. z mixa

    Ukraina 1,90
    Honduras 1,90
    Szwecja 1,75
    Meksyk 1,40

    warto wziac poki trzymaja

    gogor

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie przyszło Ci do głowy, że najlepszy na boisku Boruc nie wpuści nic, a Lewy fartem ustrzeli hat trick :):):)
    Mnie jeszcze nie przyszło ale cóż szkodzi pomarzyć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Paweł :)
    Może nic takiego nie przyszedł mi do głowy dokładnie taki scenariusz ale mam zamiar grubo zagrać na naszych, jak mam wtopić na jakimś bzdetnym kursie i żałować ze nie weszło 1,4 to tutaj będę miał dodatkowy powód żeby kibicować naszym :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń