czwartek, 31 października 2013

Parszywa trzynastka

witam

Wiadomo do czego piję :)
Ale tak naprawdę to tylko zwiastun, taka zajawka do weekendowych, postaram się żeby aż 13-tu parszywych typów z ligi angielskiej. I tylko angielskiej. Jeśli przeskanuję jakiekolwiek spadki kursów to będzie to jedynie nieistotny dopełniacz.
Tak więc tytuł notatki nie ma nic wspólnego z grupą majora Reismana a jeśli już tak, to jedynie poprzez Telly Savalasa, moje spalone mosty i chęć powrotu do źródeł, i nawet niekoniecznie z wypełnioną po brzegi ciężarówką. Wystarczy półciężarówka :) - tego żółtka....
http://www.youtube.com/watch?v=doeJSspVL5Y - The Mike Curb Congregation
http://www.youtube.com/watch?v=Lho-TqJI8jU (z tłumaczeniem)


Curb (center) with members of the Mike Curb Congregation and Davy Jones on a television special in 1972.

A skoro zacząłem o samochodach to napiszę, że odwiedzałem dzisiaj groby bliskich. W tym celu jechałem przez kilka "wylotówek" i już w trakcie podróży czułem się co najmniej jak w trumnie. Tego lebiegę który wymyślił obskurne ekrany (anty hałasy) trzeba by po prostu wykastrować. Wróć, tego co wymyślił to nie, ale tego który zezwolił na ich instalację - bez dwóch zdań.

1.11.2013 - 20'00"
Dość długo się zeszło w rodzinnym gronie, przeto dopiero teraz zapuszczam typy z zabawy Beat the Pro.
Swoje spróbuję dopisać jeszcze dzisiaj:
http://www.outoftheleague.co.uk/#!week-18--connor-jennings/c1krd - AA
A oto i moje propozycje:
Alfreton v Halifax 1-1
Barnet v Kidderminster 1-1
Chester v Aldershot 0-1
Forest Green v Dartford 2-1
Gateshead v Luton 2-2
Hyde v Nuneaton 1-1
Macclesfield v Wrexham 2-1
Southport v Cambridge 0-1
Tamworth v Braintree 1-2
Welling v Lincoln 1-1
Woking v Grimsby 0-1
Większość rezultatów miałem rozpisanych już wczoraj ale niektóre fakty należało dokładniej przebadać.
W Hyde miałem wstępnie 1-2 ale zadecydowało h2h (X-XXX) i to, że wraca do nich dwóch zawodników a że goście ostatnio w dołku więc dałem jak dałem.
W Welling miałem do wyboru 2-1 ale nie zagra top scorer gospodarzy.
I tak dalej i dalej :)

cdn  w tym temacie niebawem...
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz