sobota, 5 października 2013

c.d.n.

witam

Udało mi się coś tam popracować i choćby dwie zaległe ekspertyzy które leżały tak długo że ho, ho, ho, ho, (jak mawia klasyk którego nie znoszę) w końcu powstały. Ale bez przesady. Domu w trzy dni nie zbudowałem, drzewa nie zasadziłem a i syna prawdopodobnie też nie spłodziłem.
Prawdopodobnie, ponieważ oglądałem wczoraj kilka odcinków filmu. z K. Barrym i w zasadzie to nie ma nic pewnego. Swoją drogą polecam: http://en.wikipedia.org/wiki/Keith_Barry
W grze jak w grze. Stawiałem coś w przelocie głównie w hokeja. I głównie remisy :)
Z nimi jest tak. Wiadomo, że padną tylko trzeba trafić na odpowiednią serię czyli "trza się wbić" w odpowiedni termin. Zwykle był to poniedziałek :)
W piątek dwa mecze (remisy) zwalili mi w ostatniej minucie a i tak trafiłem 5/10 grając rozpisem 3/10 i 4/10. Ergo - 10 linii po 64/1 i 5 linii po 256/1. Ładnie to wygląda ale wielkich fruktów nie niesie choć dobre i cokolwiek.
Z tych (owoców), największe żniwo przyniósł dżokej Thornton na torze w Hawthorne (14/1), no ale jak to się mówi - on i Emigh mogą tam wygrać nawet na kozie....

Wracając do dnia dzisiejszego. Tak się zastanawiałem czy zmienić profil bloga na filozoficzny, polityczny czy na poetycko - muzyczny bo wejść coraz mniej i w ogóle. No cóż, czasami to mnie samemu nie chce się tutaj zaglądać więc nie ma co się w końcu dziwić. Hazard ostatnio nie popłaca.
Może to będzie interesujące:
Beat the Pro z serwisu Out of the League oraz moje nieśmiałe pod tym propozycje...
http://www.outoftheleague.co.uk/#!week-13--andy-mangan/coez
Swoje pisałem wczoraj jak jeszcze nie było typów AA więc jeśli są zbyt podobne to sorry...
Aldershot v Grimsby 1-1
Alfreton v Forest Green 1-1
Cambridge v Hereford 2-0
Chester v Kidderminster 2-3
Gateshead v Dartford 2-1
Hyde v Braintree 2-2
Luton v Halifax 3-0
Nuneaton v Lincoln 0-0
Salisbury v Wrexham 1-2
Southport v Woking 1-1
Tamworth v Macclesfield 1-1
Welling v Barnet 1-2
Wynik zabawy hpc 7 pkt - AA 4 pkt

PiS: 14'10
Wobec takich informacji jestem bezbronny:
http://www1.skysports.com/football/live/match/288327 a ile w tym "podpuchy" dowiem się po meczu...
Colchester v Wolves 2 1,75 (result 0-3)

cdn niebawem. Muszę przygotować pole do obejrzenia Radwańskiej z Sereną Williams. Długiego meczu trudno się spodziewać. Daj jej Agnieszko do wiwatu :):):)
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. ostatnio wchodziłem na Twoją stronke z Dominikany ale jakoś Ci flagi nie przybyło :(

    ezq..

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zapisało jako
    Unknown - Satellite Provider
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, wynalazlem takie cos, moze sie przyda :)

    mix vs sbobet/188bet/bet365

    616 Sachter Soligorsk 1 1,55 (1,43)

    536 Istra 1961 1 1,80 (1,67)

    781 Vejle 1 1,70 (1,59)

    765 Odd Grenland 1 1,65 (1,52)

    829 Juan Aurich 1 1,63 (1,47)

    522 D. Kiev 1 1,45 (1,37)

    235 Grosseto 1 2,05 (1,92)

    810 Cobreloa 1 1,75 (1,64)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się przyda, thx
    Własnie wstałem i oglądam :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń