sobota, 19 października 2013

Wielkie nadzieje białych

witam

Kolorowy tytuł notki jak to w październiku nawiązuje oczywiście do rewolucji - którą niestety wygrali czerwoni. A że historia lubi się powtarzać nadzieje na dzisiejszą, hazardową intifadę mogą zwyczajnie legnąć w gruzach. Moje możliwości wizjonerskie ostatnio szwankują a różnice kursów ze 188bet i sbobet niemiłosiernie zawodzą przeto inspiracji szukałem wczoraj nad jeziorkiem w Parku Ujazdowskim chcąc nawiązać kontakt ze "złotą kaczką". Kto wie, jeśli sprawa się powiodła to może odnalazłem właśnie swój typerski kamień filozoficzny :)
Właściwie to powinienem udać się tam gdzie złota kaczka zwyczajowo pływała....

Zamek Ostrogskich
Tamka 41, Warszawa, Zamek Ostrogskich

...ale ciut za daleko :)

Wczoraj rozprawiłem się z Conference i częściowo z Premier League. Po 14' dopiszę w poprzedniej notce co tam gram na kuponach a za chwil kilkadziesiąt spróbuję podać dzisiejsze propozycje z L1 i L2.

PiS: 14'30"
Udało się wyłapać Liverpool (3,80) kiedy przegrywali w Newcastle ale to są decyzje które powstają chwilą więc opisywać ich na bieżąco nie ma żadnych szans.Co prawda nie grywam lub staram się nie grywać meczy które stoją na kuponach 13LA ale nie mogłem się oprzeć :)
O "czapach" w PL trudno pisać. Dwie nie wejdą, nie wiem które a zakładam, że coś z Everton, M Utd lub Swansea się obsunie a może i dwie z nich.
Z singli zamierzam wziąć WBA (3,15) ale bez szaleństw....
W Championship wybrałem:
Reading v Doncaster 1 1,60 (result 4-1)
Leicester v Huddersfield 1 1,64 (result 2-1)
W L1 postawię:
Brentford v Colchester 1 1,61 (result 3-1)
Peterborough v Shrewsbury 1 1,61 (result 1-0)
czyli w sumie nic ciekawego.....
Gram też
Karpaty v Dniepr 2 1,75 (result 0-4)
Falkirk v Dunbarton 1 1,60 (result 1-2)

Result: 18'10"
Najbardziej załamuje mnie własna głupota. Jedyny mecz który włożyłem na kupony z różnicy kursów to ci Szkoci z Falkirk. Przecież widać gołym okiem, że buki znalazły patent na spadki - a ja "daję się kiwać" jak dziecko. Rk to moje ewidentne przekleństwo ostatnich tygodni więc trzeba wracać do źródeł i stawiać wyłącznie wyniki analiz.

cdn...
powodzenia

1 komentarz:

  1. Tak wstępnie
    Z Włoch Prato 1,75 i Lecce 1,59
    Kolumbii, Medelin 1,45
    Chorwacji, Belupo 1,82 i Hajduk 1,85
    Grecji, OFI 1,75
    Boliwii, Aurora 1,75
    Bułgarii, Ludogorec 1,66
    Ekwadoru, Emelec 1,70
    Peru, Juan 1,46
    Litwy, Suduva 2,15
    itd, itp, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń