wtorek, 15 października 2013

Przeskoczyć Rubikon

witam

Przykro się przyznawać ale mój stan jest bardzo ciężki. Letarg w jaki ostatnio zapadłem przybiera zastraszające rozmiary. Nie chce mi się ani iść spać ani się budzić nie wspominając o codziennych przyjemnościach i obowiązkach. Doszło do tego, że wczoraj zapytałem sam siebie czy zechciałbym już "schodzić" ale umierać też mi się nie chce. Taka apatia to nic dobrego więc szukając antidotum wyszło mi, że pomóc może tylko jakaś nowa herod kobieta, jakaś ciekawa nowa praca lub najprościej - wygrana główna w lotto, toto - gol (zestaw 2 i 3) lub choćby w ligę angielską. LA stanowiłaby przyczółek do tych wcześniej wymienionych ponieważ kumulacja 95000 w istocie niewiele zmienia :)
Wielce ciekawym jest, jakie też zobojętnienie będzie towarzyszyć dzisiejszym rozgrywkom w meczach eliminacyjnych do MŚ. Kilkanaście drużyn zagra o przysłowiową pietruszkę i z samej zasady powinno sypnąć niespodziankami. Miałem się wobec tego w bieżącą grę nie mieszać i poczekać na sobotę ale, że moje zyski i w ogóle przychody są ostatnio zdecydowanie niewystarczające w stosunku do rozchodów i życie mi się całkiem nie bilansuje więc wzorem MF trzeba iść na całość. Pełne ryzyko i może się jakoś uda.
W Ameryce hokej przestał remisować co mnie dziwi ale muszę ten fakt przyjąć z pokorą. Wracam więc do ligi rosyjskiej choć jaka tam ona rosyjska :)
Slovan Bratislava v Lew Praha X 4,20 (result 5-2)

Z piłki ustawiłem się do Syrii (Mix 1,70)
15/10/13
7.30PM
SINGAPORE vs SYRIA
<3 .50="">
6.70
<3 .30="">
4.20
<1 .85="">
1.35
Result 2-1 (to zaczyna być mocno irytujące)

PiS: 20'40"
Na koniec dnia puknąłem na okoliczność kibicowania:
Anglia v Polska (over 3,5) 3,10

cdn niebawem
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. W mocno interesującym mnie temacie padło:
    1 CHILE - EKWADOR 2-1
    2 PARAGWAJ - KOLUMBIA 1-2
    3 PERU - BOLIWIA 1-1
    4 URUGWAJ - ARGENTYNA 3-2
    5 JAMAJKA - HONDURAS 2-2
    6 PANAMA - USA 2-3
    7 KOSTARYKA - MEKSYK 2-1
    8 CYPR - ALBANIA 0-0
    9 TURCJA - HOLANDIA 0-2
    10 NORWEGIA - ISLANDIA 1-1
    11 BUŁGARIA - CZECHY 0-1
    12 SZWECJA - NIEMCY 3-5
    13 SZKOCJA - CHORWACJA 2-0

    Pula na wygrane: 10334.70 zł
    0 wygranych 13 trafień - po 0.00 zł
    0 wygranych 12 trafień - po 0.00 zł
    2 wygrane 11 trafień - po 2583.60 zł
    40 wygranych 10 trafień - po 129.18 zł

    pzdr

    OdpowiedzUsuń