niedziela, 20 stycznia 2013

Zmęczenie materiału

witam

Obudziłem się o 9-tej na mecz Radwańskiej, sprawdziłem wyniki skoków i przegraną dublę na obu pojedynkach (szok) - szybko odkułem dublą w kobiecym biathlonie (Polska  v Słowenia)*(Ukraina v Włochy) i szukam teraz pomysłu na kluczową akcję, zwłaszcza w Toto-mix bo spodobał mi się ten ich bonus.
Każde przeszacowanie bije mocno na plus gracza i tylko trafiać i kasować :)
Gorsza nowina to ta, że nic nie przychodzi mi zupełnie do głowy. Na asianach spokojnie, męski biathlon strasznie trudny w tych składach.. http://services.biathlonresults.com/results.aspx?RaceId=BT1213SWRLCP06SMRL
Rosjanie mają duże szanse na win ale płacą niewiele jak na konieczność oddania 40 dobrych w miarę strzałów a ekipy za nimi napalone na dobry wynik. Nawet Czesi i Austriacy nie mówiąc już o tych wyżej notowanych.
Tak więc posiedzę chwilę i jak coś mi się rzuci na oczy jak może Capri (1,62) przebite "czapą" tak do kursu łącznego 2,00 w mixie (płatne bez podatku o czym wczoraj pisałem) , już by mnie zadowoliło.

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. W toto mix 12% bonusa jest już od początku jego od początku jego wznowienia [19.12.2012]

    OdpowiedzUsuń
  2. THX, szkoda, że nie wiedziałem wcześniej. Jakoś nie lubie czytać tych wszystkich regulaminów a do punktu nie chodziłem bo zagrywałem z kompa więc kolektor nie mógł mnie oświecić :)
    12% to w końcu nie w kij dmuchał :) i zacznę znowu biegać do kolektury...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fortuna kołem się toczy,
    jedna z dwu elbląskich drużyn (Concordia Elbląg) reprezentujących nasze miasto w rozgrywkach 2 ligi, grała sparing z Lechią Gdańsk, wygrany 2-1. Co ciekawe w Lechii gra Grzegorz Rasiak (grał 61 minut). Rasiak, tak powszechnie wyśmiewany, przeze mnie jest pamiętany jednak z dobrych występów czy to w Grodzisku, czy w reprezentacji a na pewno z gry na wyspach. Grał nawet w Tottenhamie - okrzyknięty najgorszym zawodnikiem tego zespołu ;) a wg mnie gościu miał pecha, w każdym bądź razie w Derby, Southampton czy Watford grał świetne mecze.
    I taki zawodnik dziś gra przeciwko Concordii - klubu prowadzonego przez księdza, który jakimś cudem zaplątał się w drugiej lidze ...

    u_efa

    OdpowiedzUsuń