niedziela, 6 stycznia 2013

WielBŁĄD


witam

Wczorajszy dzień, choć wygrany, muszę zaliczyć do jakiejś kosmicznej komedii pomyłek i zaniechań.
Aż ręce opadają kiedy o tym teraz myślę. Czy to pod wpływem remontu, który wciąż trwa i którego odgłosy stale mnie rozpraszają czy też to klątwa voo-doo pamiętliwego mściciela. Tego nie wiem.
Faktem jest, że przed południem wysłałem kilka kuponów. Znając moje ostatnie zamiłowanie do hokejowych remisów w tym głównie do remisów drużyn rosyjskich :)  postawiłem sporo rozpisów bez pewniaka - ale że zbliżała się 11'00" i zaczynał mecz w Nowokuzniecku, jeden z wariantów 4/9 wystawiłem na X tamże "do banku". Jak wiadomo utrzymał się wynik 4-4 więc żeby nie powielać linii, zboksowanych złączek itd w popołudniowej, angielskiej partii, otworzyłem ten kupon w e-fortunie.
I przeżyłem szok, bo w pewniaku stała 1 i mi po prostu odjęło mowę. Finalnie weszło na tym już przecież szajsie 6 grubasów. Z X byłaby furmanka....
Kolejny cios otrzymałem wieczorem a właściwie w nocy.
Otóż jeszcze sporo wcześniej wszedłem sobie do buka który imho wie lepiej :) i wyselekcjonowałem 9 remisów w AHL. Kiedyś już robiłem jedno do tego podejście ale skończyło się niewypałem. Tak więc zaznaczyłem mecze w kajecie i przerzuciłem uwagę na niezły film w TV a potem już na wyścigi w Sunland Park. Następnie zerknąłem na łomot jaki Karolina wykonuje na Urszuli i już chciałem grać to AHL tyle, że oni już zaczęli. Doprawdy nie wiem czemu nie sprawdziłem kiedy to cacko rusza, choćby na livescore.
Wynik 6-X weszło (średni kurs 3,75) a był przewidziany tani rozpis 4/9 :):):) Taki za 100....
Ale zasadniczo nie było źle. Całe serie bez pewniaków ładnie zagrały a i wycieczka do Mixa (200 metrów na Wspólną) była opłacalna z kuponami takiej serii na przykład:
Tutaj miałem wstawić skan ale coś pozmieniali i muszę się nauczyć :)

Na początek wziąłem pozycje niezbyt skomplikowane:
Kubacki v Hula 1 1,40
Neumayer v Kraft 1 1,40
Jacobsen v Bardal 1 1,25
Pałka v Hojnisz 1 1,40 (miejsca 27/28)
Domraczewa v Makarainen 1 1,25 (miejsca 5/8)
Lindstroem v M. Fourcade 1 1,55 (miejsca 12/14)
Fak v Boe 1 1,45 (miejsca 33/22) mniej ważne bo w mixie :)

i szukam ciekawszych i grubszych kursów....

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz