sobota, 5 stycznia 2013

Sobota - imieniny kota

witam

Już sam tytuł sugeruje, że dostałem kota. Siedząc do chyba 4 nad ranem nad klawiaturą, jednym okiem śledząc wygrany finał Radwańskiej a drugim oczywisty kant w Sunland Park kiedy wypuszczonego kilka długości leszcza po 60/1, ekipa zaczyna ścigać w momencie kiedy mleko już się rozlało - myślalem sobie o zagranym 30.12 pojedynku Kota z Mechlerem który to nasz przegrał w rundzie KO (ważna to była dla mnie pozycja) by potem już oddać wyłącznie dobre skoki a ostatnio pobić mi samego Koflera. Tak to się to życie plecie, w sumie nieciekawie.
Dzisiaj treningi i kwalifikacje do ostatniego z konkursów TCS w Bischofshofen (Austria) ale na skoczni leje deszcz i podobno ma lać cały czas. W ubiegłym roku też rozegrano tam tylko jedną serię więc istnieje spore prawdopodobieństwo, że warunki będą tradycyjnie wstrętne.
Tym samym może trzeba tylko popatrzeć.
W biathlonie sprinty kobiet i mężczyzn. Tutaj też mam wątpliwości co do zasadności gry ponieważ czy to przez mgłę czy przez inne nieznane mi okoliczności w rozegranych już sztafetach było tyle rund karnych w większości zespołów, że można by tym obdzielić kilka startów. Tak więc jeśli zawodnicy nie potrafią w ośmiu strzałach zwalić tych pięciu kółeczek to co dopiero będzie w strzałach pięciu.
Zostaje więc Anglia którą opisałem i w większości uzupełniłem we wczorajszej notce. A teraz już tylko zestaw 13-ki :) - z symboliczną kumulacją 22.000

Zestaw "liga angielska" 5/6.01.2013
1 BRIGHTON - NEWCASTLE 1X2
2 ASTON VILLA - IPSWICH
3 BARNSLEY - BURNLEY 1X2
4 BLACKBURN - BRISTOL CITY
5 BOLTON - SUNDERLAND 1X2
6 CHARLTON - HUDDERSFIELD 1X2
7 CRYSTAL PALACE - STOKE
8 FULHAM - BLACKPOOL
9 LEEDS - BIRMINGHAM 1X2
10 QPR - WEST BROMWICH 1X2
11 SOUTHAMPTON - CHELSEA
12 WEST HAM - MANCHESTER UTD
13 SWANSEA - ARSENAL

I jeszcze hokej który dołączę do kuponu rozpisowego do dwubloku (XXX - 112)
Novokuznetsk v Yugra X 4,30 (podpórka 1 2,58) (result 4-4)
Fariestad v Lulea X 4,30 (podpórka 1 2,20) (result 2-1)
Vaxjo v Brynas X 4,20 (podpórka 2 2,24) (result 0-0)

I jak mi coś wpadnie do głowy to dopiszę do notki niebawem......
powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz