poniedziałek, 14 stycznia 2013

Męczarnie

witam

Miał być wielce optymistyczny tytuł ale od rana męczą mnie te skany i nie umiem sobie z tym poradzić. Tak to jest jak zmienia się przyzwyczajenia i pewne wyćwiczone odruchy (tutaj kłania się nomen omen - Pawłow) a tak to właśnie zrobili w serwisie. Kiedyś jedno kliknięcie, teraz jakaś droga przez usiane niespodziankami pobojowisko...




No nic, jak widać postawiłem na Blackpool (dla bajeru) bo wiadomo - mieszka tam mój bratanek i właściwie tylko dlatego tak zagoliłem. Szkoda, bo nie było nawet 12-tek.
cdn niebawem, muszę zobaczyć jak to wyszło w praniu....

Ok, jakoś od biedy obrazek wszedł. Powiększyć go najłatwiej prawym kliknięciem myszy z "rozkazem" - otwórz w nowym oknie :)
Wracając do tych tytułów notek. Miało być od poniedziałku optymistycznie w rodzaju "Radość o poranku" ponieważ jak patrzę w historię to jak nie pesymizm to koniec świata lub jakaś kupa kamieni zmierzająca ku ziemi...Ale przez ten skan znowu powiało męką.
Dzisiaj przymierzę się do zestawu numer 2, w Toto-golu http://totolotek.pl/totogol/oferta/z2/
378.000 z puli 1 stopnia to coś co na pewno rozjaśniłoby mi oblicze...

Zestaw 2 - 15.01.2013
1 MK DONS - SHEFFIELD WED  2,42-3,50-3,25
2 BOURNEMOUTH - WIGAN 3,15-3,50-2,50
3 BIRMINGHAM - LEEDS 2,48-3,50-3,15
4 BLACKPOOL - FULHAM  3,05-3,55-2,50
5 WEST BROMWICH - QPR 1,84-3,80-4,80
6 ARSENAL - SWANSEA  1,56-4,00-7,00

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz