środa, 23 stycznia 2013

Wysokie loty

witam

Nic mi się dzisiaj nie chciało. Może to jeszcze nie depresja a na razie tylko lekka apatia. Przeszło pod wieczór i wziąłem się za przeglądanie ofert.
Trafiłem na sobotę i pierwsze loty narciarskie w tym sezonie które rozegrane zostaną w Vikersund koło Oslo. Lotnicy skaczą tam od dwóch lat więc na początek zabrałem się za historię.
Tutaj: http://www.skijumping.pl/pokaz.php?show=zawody&miasto=Vikersund&sezon=2012/2013&typ=ps&data_zawodow=2013-01-26
pod linkiem wyniki z 2010/2011
a tutaj wyniki ubiegłorocznych MŚ z tej skoczni (indywidualnie i drużynowo)
http://www.fis-ski.com/uk/604/1228.html?event_id=30426&cal_suchsector=JP
Warto jeszcze spojrzeć na klasyfikację lotów z ub. roku: http://www.skijumping.pl/pokaz.php?show=ps&klasgen=1&typ=ps&impreza=ps loty&sezon=2011/2012

Po tej lekturze wybrałem w Totomixie:
Stoch v Matura 1 1,70

Wiem, wiem. Matura szalał w Japoni na ostatnich konkursach ale to nie były duże skocznie. Teraz na mamucie przyjąłem zasadę która mówi że "czego mały Jaś się nie nauczył tego Jan nie będzie umiał".
Dwa lata temu (Jan) nie wszedł dwukrotnie do drugiej serii, na MŚ (28) a w drużynie katastrofa.

Podobna rzecz ma się z pojedynkiem
M. Kot v Żyła 2 2,20 (kurs coraz wyższy)
ale tutaj mam już pewne obawy....i jestem w fazie dojrzewania :).. do typu.
Podoba mi się jeszcze
Fannamel v Freitag 2 1,80
i chcę zaryzykować
Kraniec v Schlierenzauer 2 1,80
głównie za wyniki sprzed dwóch lat, gdzie w każdym ze skoków Gregory miał nad Słoweńcem około 50pkt przewagi...

PiS: 24.01 (12'35")
Wziąłem w eFortunie pojedynek wirtualny * (U17)
Barcelona v Atletico Madryt 1 1,58 (result 4-1)
Gruzja v Litwa 1 1,60 (wynik 0-3) zważywczy, że na asianach w granicach 1,32 - ciekawy wynik..
ako 2,53

powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz