wtorek, 8 stycznia 2013

Moja walka :):)

witam

Najważniejsze jest wyznaczenie sobie celu. Na początek skromniejszego niż ten tytułowy w oryginale :) - takiego przyziemnego i hazardowego bo o tym chciałbym tutaj napisać.
Od zawsze interesowały mnie różnego rodzaju rywalizacje. W grach były to konkursy. Inna sprawa, że szybko mi się nudziły i brałem się za inne. Taki na przykład "Godolphin" który promowałem swego czasu na mecz.pl. a w którym to HH Szejk UAE wyznaczał iście królewskie nagrody. Ten był akurat za trudny :) ale już na wspomnianym mecz.pl taki dla przykładu play-off wygrałem zaraz po rejestracji. Pierwsza edycja należała do legendarnego UQS a druga już do mnie...
Ile było tych różnych turniejów to trudno zliczyć ale każdy z nich zaciemniał cel podstawowy. +100/dzień młócki. Bo co innego zawody i  gra kombinacyjna a zupełnie co innego codzienna rzeczywistość.
Ale bez tych kombinacji, bez tych w sumie iluzji życie jest smutne więc wpisałem się do https://www.efortuna.pl/pl/fortuna_klub/mistrzostwa/index.html które zamierzam wygrać :) albo co najmniej tam zamieszać....
Na początek zapuściłem kupony na takim oto patencie...

Luton v Barrow 1 1,45
Hereford v Telford 1 1,70 (result 1-1) 2 minuta Hereford, 91 minuta Telford
ako 2,47
Spartak v Donieck X 4,00
Frolunda-Lulea X 4,00
Linkoping-Skelleftea X 4,00
Brynas-HV 71 X 4,00
Chomutov-Vitkovice X 4,10
Kladno-Litvinov X 4,20
Zlin-Pilzno X 4,00
Liberec-Kom.Brno X 4,10
Timra-MoDo X 4,00 (podpórka 2 2,10)
Slovan Brat.-Czeljabinsk X 4,00 (podpórka 2 2,10)
Kazan-St.Petersburg X 4,00 (podpórka 1 2,25)
trzy ostatnie w konfiguracji (XXX 4/12 i 221 5/12)
i niech się dzieje wola nieba :)

Result: Padłem dzisiaj po całości i na angielskiej dubli i na chorych, głównie szwedzkich remisach...

powodzenia

1 komentarz:

  1. Pierwszy fart już się ziszcza dzisiaj.
    Otóż pobiegłem do Mixa zagrać Japonię z Tunezją w U17 po 1,75 ponieważ spadki doszły do (-1)1,78.. ale nie zdążyłem bo Mix zablokował pozycję i przez to w w 37 minucie (0-1) jestem kontent z ich decyzji
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń