niedziela, 27 stycznia 2013

Vikersund 2

witam

Niedziela zaczęła mi się dość późno.
W nocy siedziałem do piątej rano oglądając emocjonujące wyścigi konne na torze Sam Houston Race Park w Texasie. Było kilka klasyków a dosiadali rumaków czołowi amerykańscy dżokeje.
http://www.equibase.com/static/chart/summary/HOU012613USA-EQB.html
Przyjemnie było popatrzyć jak walczy o zwycięstwa Rosie Napravnik czy Miguel Mena albo jak odjeżdża z m. do m. Jose Espinoza.
Ma to oczywiście proste przełożenie na dzisiejszą grę. Zdążyłem z lekka opracować tylko loty narciarskie a do piłki i całej reszty na razie jeszcze nie zajrzałem.
Postawiłem w Toto-mixie kilka kuponów na podstawie wczorajszych wyników. Do niektórych skoczków w miarę się przekonałem a niektórych musiałem odpuścic.
Taki na przykład Freitag który nie dość że stracił formę to zupełnie nie walczy, za to Matura w "podeszłym" wieku nagle dostał skrzydeł. I nasi.
Myślę sobie, że wczoraj mieli dzień konia a dzisiaj już tak dobrze nie będzie. Tak więc zdecydowałem się na różne kombinacje z takich pozycji...

Żyła v Matura 2 1,90
Fannamel v Kot 1 1,65
Stjernen v Jakobsen 1 1,55
Schlierenzauer v Stoch 1 1,27
result: Po pierwszej kolejce komplet :)
W drugiej Fannamel już się popisał i wściekły idę spać....

A na wtorek, jak dzisiaj nie rozdrapie nikt kumulacji wezmę się za ten prezent o którym pisałem w komentarzach...
Toto-gol, Zestaw 2
1 SUNDERLAND - SWANSEA
2 STOKE - WIGAN
3 ASTON VILLA - NEWCASTLE
4 ARSENAL - LIVERPOOL
5 EVERTON - WEST BROMWICH
6 FULHAM - WEST HAM

PiS: 22'10"
Dzisiaj cztery mecze na wyspach i szczęście całe że nie spojrzałem nawet w tamtą stronę...
Chelsea (X), Tottenham (down), Liverpool (down) i Celtic (down) dały razem rekordowy kurs....(!!!)
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz