niedziela, 30 grudnia 2012

Z-3 znowu nadaje :)

witam

Prócz zawodów TCS w Obersdorfie do których awansowało (do 50) siedmiu Polaków - wydarzeniem dnia o którym poinformował mnie przed chwilą mój serdeczny kolega i wspaniały gracz, Tomasz - jest fakt, że Toto-mix znowu nadaje (podobno od kilku dni)
http://totolotek.pl/
A to otwiera nowe możliwości zarówno w kumulacjach Toto-gol jak i w angielskiej Toto-lidze.
Oczywiście, co kto lubi. Mnie było tego brak więc się cieszę :)

Z-2 31.12.2012 kumulacja (pula 1 stopnia) 369.000
1 WEST BROMWICH - FULHAM
2 SWANSEA - ASTON VILLA
3 WEST HAM - NORWICH
4 SOUTHAMPTON - ARSENAL
5 LIVERPOOL - SUNDERLAND
6 NEWCASTLE - EVERTON

Z-3 31.12.2012 kumulacja (pula 1 stopnia) 362.000
1 BLACKPOOL - HULL
2 BLACKBURN - NOTTINGHAM
3 IPSWICH - BRIGHTON
4 SHEFFIELD WED - BURNLEY
5 DERBY - MIDDLESBORUGH
6 PETERBOROUGH - BARNSLEY

Na razie w Toto-gol będą zapewne małe obroty a trafić 6-kę to raczej przypadek i ewentualny bonus. Tam gra przy niewielkiej liczbie stawiających nie ma zupełnie sensu bo cały szpil i zysk odbywa się na poziomie pojedynczych 3/4/5. A przecież nie będę grał sam ze sobą :)
Natomiast w Toto-lidze w zestawie Liga Angielska, trafienie 13-ki na 1.01.2013 może być banalne. Kumulacja tam niezbyt imponująca (20.000) ale zacząć Nowy Rok od :) kompletu trafień po 0,50 groszy za zakład (jesli dobrze pamiętam) - nie do pogardzenia....Stawka jednak 1zł za linię (słabo pamiętałem)

1 WEST BROMWICH - FULHAM 1X
2 WIGAN - MANCHESTER UTD
3 SWANSEA - ASTON VILLA 1X
4 MANCHESTER CITY - STOKE
5 WEST HAM - NORWICH 1X2
6 TOTTENHAM - READING
7 SOUTHAMPTON - ARSENAL
8 CHELSEA - QPR
9 LIVERPOOL - SUNDERLAND 1X
10 NEWCASTLE - EVERTON X2
11 WATFORD - CHARLTON 1X
12 CRYSTAL PALACE - WOLVERHAMPTON
13 LEEDS - BOLTON
typy "z oka" - bez głębszego przemyślenia :)

PiS: 14'10"
Zagrałem w Toto-mixie ze 20 kuponów (trzeba odrobić zaległości) w różnych wariantach boksowania
ze szkieletem
Jakobsen v Fannamel 1 1,25
Miętus v Żyła 2 1,30 (30/28)
Amman v Watase (1 seria) 1 1,12 (6/42)
Freitag v Hvala 1 1,50 (o piczy włos a kosztowało) Niemiec dla mnie niefartowny
Mechler v Kot (1 seria) 2 1,40 (32/50) Tak się kończy granie Kota
do tego lżej
Fettner v Takeuchi 1 1,70
wymiennie z
Takeuchi v Kubacki 2 1,80
oraz
Prevc v Hilde 2 1,80
a z piłki dubelkę:
Raja Casablanka v Berkane 1 1,40 (result 3-2) fartowne oko na Maroko
Sassuolo v Casena 1 1,40 (result 5-0)
ako 1,96

Result:19'40"
O Kota mam pretensję do siebie, za bardzo chwalony a ja się dałem nabrać. Fakt, że miał fatalne warunki jednak Niemiec porównywalne przecież.
Hvala skoczył średnio tak jak zakładałem a Freitag po prostu zawiódł.
Kubacki w ogóle nie walczy. Pięknie wychodzi z progu a na zeskoku po prostu spada.
Z ciekawostek - w Mixie Jakobsen był po 50,00 na cały TCS (kiedyś byłem bardziej mobilny)
Oraz - Po drugim skoku zdyskwalifikowany został za nieprzepisowny kombinezon Andreas Kofler. Jednak wymazano tylko jego wynik z drugiej serii, tym samym Austriak zachował do klasyfikacji TCS punkty z pierwszej serii. Został przesunięty na 30. miejsce w konkursie, co oznacza awans znajdujących się poczatkowo za nim zawodników (w tym wszystkich Polaków) o jedno miejsce.
A z cyklu opowieści o ludziach w wieku podeszłym, miałem wczoraj zaznaczony w kajecie X w rosyjskim hokeju, Avtomobilist v Nk (result 3-3) i zupełnie o hokeju zapomniałem. Dopiero teraz, sprawdzając wyniki doszła do mnie ta smutna prawda.....

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz