sobota, 29 grudnia 2012

Poranna frustracja

witam

To zupełnie nieprawdopodobne ile zawodu może przynieść jeden dzień wyścigowy. Na siedem gonitw, pięć skończyło się fuksami od 20/1 do 40/1. Przy suchym, standardowym torze i bezwietrznej pogodzie. Powie ktoś, że to normalne w wypadku kiedy ściga się naraz kilkanaście koni. Otóż nie. To zupełnie tak samo jakby Chelsea grała ważny mecz z powiedzmy Legią II, przy kursach 1,10-15,00-41,00 czyli w procentach 90,9-6,67-2,44 i weszła 2-ka pięć razy na siedem czy tak jakby 5 Seren w rundzie pierwszej AO przegrało z zawodniczkami z kwalifikacji Kurs jest kurs i w każdej sytuacji oddaje szanse w jednakowy sposób.

W takich okolicznościach przyrody, pykając niezawodny e-papieros pod tytułem śliwka i cherry cigar na zmianę (mam już kilka) zastanawiam się jak ugryźć tę dzisiejszą, angielską kolejkę. Czy piłkarze na tym lekko zamarzającym deszczu sprawią podobne niespodzianki a mnie będzie skręcać ze złości :)
W Premiership dwa dość spektakularne spadki na asianach. Spektakularne czyli takie w granicach 0,30 przy wyrównaniu kursu do handicapu -0,5. Spada Wigan czemu po ostatnich występach Villi nie ma co się dziwić i spada niestety Saints. Niestety bo Stoke miałem sobie wstawiać. Jednak nie mam zamiaru grać dzisiaj przeciwko sali skoro sala to miliony znawców tematu.
Poza trudnymi meczami zostaje więc Manchester Utd i Arsenal które pewnie zboksuję w jedną pozycję i niech się dzieje wola nieba.
W Championship dwóch beniaminków w dodatku w meczu derbowym (Yorkshire) stanie do boju w Huddersfield. Imho nieco lepsi są goście ale to cienka przesłanka.
Na Leeds z petrodolarami jeszcze chyba nie czas. Zaczną seryjnie wygrywać po okienku transferowym jeśli nowi właściciele nie mają węża w kieszeni.
Blackburn i Peterborough lekko zaznaczyłem już w czwartek ale doprawdy nie wiem czy to był dobry pomysł.
Reszta za chwil kilka a na razie dubelka:
Obersdorf - skoki, TCS
Freund v Wellinger 1 1,51 (miejsce 3/11)
Schlierenzauer v Hvala 1 1,33 (miejsce 2/13)
ako 2,01

Ja sobie tak piszę a w międzyczasie odwoływane są kolejne mecze. A pitch inspekcje jescze na kilku stadionach trwają. Nie ma się co oszukiwać. Warunki do gry będą wszędzie dość trudne (w tych niższych ligach)  a mokre tory na wyścigach :) to niemal pewne niespodzianki.
Dostawiłem więc na szybko:
U. Radwańska v Paszek 1 1,70 (result 2-1)
na zachętę :):)
Z niższych lig angielskich wziąłem głównie
Rotherham v Accrington 1 (result 4-1)
Wrexham v Tamworth 1 (result 2-2)
i w Fa Cup
Macclesfield v Barrow 1 (result 4-1)

W remisy dzisiaj się nie bawię, trudnych dwójek nie czuję i jestem pełen obaw co do dzisiejszych, piłkarskich sukcesów.

Result 18'25"
Nawet nie było tak źle. Na wszystkich dzisiejszych kuponach Sheffield Utd mam połączony z Wrexham w rozpisach i to jest dla mnie dobra wiadomość. Taka pół nauczka z tekstu który pisałem dwa dni temu. Bardzo jestem ciekawy czy ktoś pod wpływem tego przedwczorajszego "ostrzeżenia" odpuścił Utd zupełnie a może nawet zaprykował grubo gołą 2-kę po 11,00 :):):)
Byłbym szczęśliwy gdyby się znalazł taki kozak i że się w jakiejś małej mierze, przyczyniłem...
Sporo wyników które chodziły po głowie bądź były lekkim odbiciem ruchów na asianach. I szkoda, że niektórych nie wsadziłem choć lekko mam i Leicester i Blackburn i Carlisle (każdy po jednym kuponie ale zawsze). Jest też na jednym Peterborough z tego względu, że liczyłem over więc w którąś stronę trzeba się było zdecydować. A forma przemawiała za gośćmi. Red card i się odbyło 4-2 down...
Z szybkich ciekawostek, MC wygrał przez samobója, fajny mecz w Nottingham gdzie gospodarze wyrównali na 1-1 w doliczonym czasie na przerwę a na 2-2 w 93 minucie. Trzeba mieć nerwy...
Doncaster niesamowity. Grałem go ostatnio ale w Preston się wystraszyłem a oni maja 9-3-1 na wyjazdach co rzadko się zdarza przecież.
Pope (pisałem) oczywiście strzelił już w 4 minucie bramkę dla PV i tylko nie wiem czy przeszedł pięciu, no a Wrexham zachciało się pograć na czerwono i stąd ten zonk.

Jutrzejsze pary w TCS
01. Asikainen - Koudelka 1
02. Kot - Mechler 1 (powinna być czapa)
03. Fannemel - Matura 1
04. Wank - Schmitt  (młodość versus kolosalne doświadczenie w TCS)
05. Wellinger - Fettner 1 +LL
06. Kranjec - Kofler 2 +LL - (Krańca stać na wiele choć umie również popsuć...)
07. Zografski - Hlava
08. Colloredo - Hula
09. Murańka - Hayboeck 2 (chciałbym LL na zachętę :)
10. Hvala - Stoch    LL (To nie Stocha skocznia ale LL weźmie jeśli nie wygra pojedynku)
11. Koch - Kubacki 2 (ewntualne LL)
12. Stjernen - Korniłow 2
13. Queck - Bardal 2
14. Takeuchi - Neumayer 2
15. Roslakow - Morgenstern 2
16. Deschwanden - Żyła 2
17. Tepes - Prevc 2 +LL
18. Velta - Hilde 2
19. Watase - Ammann 2
20. Miętus - Freund 2
21. Bresadola - Wasiljew 2
22. Swensen - Freitag 2
23. Schoft - Loitzl 2
24. Choi - Jacobsen 2
25. Kaliniczenko - Schlierenzauer 2
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Może i nie jest to skocznia Stocha, ale Hvala skacze fatalnie. 36 i 55 na treningach + 36 w kwalifikacjach. FOrma Słoweńców wyraźnie idzie w dół. Dla mnie Stoch spokojnie pokona Jake nawet na swojej nie ulubionej skoczni. Forma u niego w górę i skok w kwalach dobry wiec jutro walczy o top15 co najmniej ;) A co do reszty typów ze skoków zgadzam się. Pozdrawiam i jutro dmuchamy w telewizory hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz mieć rację, jedrula. To trudny pojedynek w którym raz jestem za jednym a raz za drugim. I pewnie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń