czwartek, 13 grudnia 2012

13 grudnia (31 years ago)

witam

To, że nie będzie dzisiaj "Teleranka" wiadomo było już od dawna. Zatem zaraz po pobudce zerknąłem w TV w jakich że to mundurach występują redaktorzy prowadzący i już byłem spokojny.
Nic się nie stało, Polacy nic się nie stało. Normalny, kilkuletni już anzug kochającego swoją władzę, dobrze zarabiającego statystycznego obywatela kraju. I niewiele o codziennych aferach które tutaj, jako swoistą listę chciałem wymienić ale doszedłem prawie do setki choć byłem wciąż na "a"...i dałem spokój.
A 31 lat temu z powodu jednej tylko przecież przyczyny:


Wracam do sportu. Z czegoś trzeba żyć i muszę o to zadbać sam, żeby nie zamarznąć gdzieś pod płotem jako bezdomny bezrobotny.
Dzisiaj o jakieś spektakularne strzały łatwo nie będzie. Biathlonowy sprint panów w Pokljuce (14'20") to jednak loteria i nomen omen od celnych strzałów wszystko zależy. Tym niemniej jakąś dubelkę przed wyścigiem zapodam.
A na sobotę zagadka. Co w poniższym meczu jest wielce zastanawiąjące i co przez tę ciekawą okoliczność postawię w rozpisach ?
http://www.footymad.net/head_to_head/notts_county/vs/brentford/index.shtml

Jutro już skoki (spora skocznia więc wrócą lotnicy) , biathlon kobiet, będzie łatwiej..

A w STS - ZAKŁADY ON LINE RUSZĄ PRZED WEEKENDEM - takie stoi info :)
Muszę zarejestrować się przed turniejem czterech skoczni.

PiS: 12'50"
Bardziej, żeby coś się działo wziąłem:
Svendsen v Garanichev 1 1,33
Shipulin v Graf 1 1,35 (7 pudeł Shipulina na 10 strzałów) sam bym lepiej strzelił "z biodra" !!!
Kowalczyk v inna zawodniczka 1 1,25
ako 2,24 stake 1,5/10

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz