niedziela, 27 listopada 2011

Zemsta ?

witam

Tytuł nawiązuje oczywiście do wczorajszego pojedynku w KSW-17, Pudzianowski v Thompson. Można oczywiście powiedzieć, że ja nie mam pojęcia o zasadach tego sportu ale powiem słowami Bola-łącznika: "Laguna, to my możemy teraz wszystko, największe numery świata".
Zabieramy się za kompletowanie dzisiejszego zagrania. Trzeba coś postawić dla prawidłowego dopływu adrenaliny, choć muszę się przyznać, że bardziej szykuję się na dwudniówkę wtorek/środa (Championship, Conference, LE)

PiS: 10'55"
Do 12.00 muszę sobie znaleźć coś zasadniczego do trypli w której umieszczę
Tampines v Balestier 1 1,18 (result 5-0)
ostatnia kolejka i ostatni mecz o tytuł mistrza i nie wyobrażam sobie...
Northug v Colonia 1 1,25 (win)
co daje przyzwoity wypełniacz 1,47.
Dodałbym Manchester City ale są po pucharach i nie warto ryzykować (Arsenal, M-Utd, Barcelona i kto tam jeszcze). W Bułgarii Czarnomorec ale 1,37 (result 2-0) mnie nie podpala jak na Bułgarię.więc może Juan z Peru (1,45) (result 2-1)


pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Wklejka z poprzednich komentarzy :

    Co do finału debla, Nasz/Nasz v Bestia/Nestor

    Samo prze się, nasuwa się wynik jednoznaczny przeciwko naszym.
    Bo- przez większość sezonu grali piach
    Bo- mają strasznie nierówną formę
    Bo- do tego turnieju zakwalifikowali się jako ostatni, psim swędem, wyprzedzając o "pare" punktów debel Butorac/Rojer - a dokładnie przeszli o jedną rundę dalej w ostatnim turnieju
    Bo- debel przeciwników jest po prosu lepszy

    Chyba tyle, może nawet warto 0-2 zagrać

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, widziałem u_efa pod poprzednią notką.
    Być może nasi przegrają, ale formę to akurat pod koniec sezonu mają niezłą.
    Do trypli wziąłem ostatecznie peruwiański Juan i ako łączne 2,14.
    teraz szukam czegoś do taniego ale ostrego kuponu rozpisowego :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz/Nasz v Bestia/Canada 5-7, 3-6

    Dziś do szczęścia zabrakło mi gola na 1-0 w 1 połowie dla Lecha, kilka okazji jedna na 110% iiii 0-0 a potem w pape ... bywa

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  4. a trójki w z3 :D ciekawe jaka płaca będzie :) hihihh zartuje nie myśle o tych groszach :)
    nom trzeba już myśleć o wtorku środzie czwartku :)
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarzuć Paweł jakimiś pierwszymi przemyśleniami na te czempionszip, konferens i le :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czesc
    na razie to takie moje fuksy które jak to fuksy - wejdą, nie wejdą :):) to o ruskich było w 80 roku i nie weszli :)
    otóż wydaje mi się, że Kijów wygra w Stoke. Mogę się oczywiście mylić ale kurcze Stoke to nie ta półka. Fakt, że mnie mocno zaskakują. Fakt, mają niezłą pakę z Crouchem.
    W pucharze ligi Blackburn. To moja ulubiona drużyna w grach pucharowych i pewnie ciężko będzie w Cardiff to będę ich grał.
    To wszystko na razie rozpisy.
    Albo taki over w meczu Reading.
    O reszcie napiszę niebawem.
    Tymczasem, myslałem kurcze, że 6-ka pęknie. Nie grałem ale wyniki bez trzech bramek, trzy remisy. A tu tylko
    Pula na wygrane: 13380.12 zł

    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■6 wygranych II stopnia - po 557.50 zł
    ■189 wygranych III stopnia - po 17.69 zł
    ■2130 wygranych IV stopnia - po 3.14 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Prócz tego chyba Saints, podoba mi się under w Warford (obie drużyny traktuję jako underowe)
    Cambridge, Luton, York i Wrexham w konferencji a pewnie trzy z nich wejdą
    W LE jeszcze przeglądam tabelki ale coś się znajdzie na pewno bo 5 kolejka to już nie żarty.
    Z Legią się nie wysilam na trafianie bo co bym nie postawił to zagrają na przekór. I jak tu ich nie lubić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń