sobota, 12 listopada 2011

weekend 12/13.11

witam

Mam jakąś dziwną obawę, że dzisiejszy dzień nie będzie specjalnie szczęśliwy jeśli chodzi o typowanie.
Tak mam od wczorajszego wieczora kiedy Duńczycy strzelili drugą bramkę i po 2-0 wywalili mnie znowu z marzeń o 6-ce. A na dzisiejsze mecze zostało by już tylko 4/256 w wartościach bezwzględnych a przecież odrzucając wszelkie świry to jakieś 4/36.
Cóż, dałem się zbajerować i z początkowego 1/01 2/01 wszedłem w jakieś podmianki. I na 2-0 zabrakło miejsca przy tej dość skromnej stawce zagrania.
To już historia...
Jak pisałem w komentarzach pod poprzednią notką wziąłem sobie na początek meczyk:
Elbląg v Katowice 2 2,72 (stake 1/10)
głównie celem zwrotu za poprzedni zonk Elbląga:.
A teraz zabieram się za kompletowanie "pokerka" bo po przejrzeniu azjatyckich stron - o brydżowej ustawce szlema w NT to dzisiaj trzeba raczej zapomnieć.

PiS: 15'05"
Mocno ograniczona ta oferta na dzisiaj. W oczekiwaniu na jutrzejszą Bułgarię i Ukrainę, dzisiaj spokojnie, bardzo spokojnie poprzestanę na cienkiej dubelce.
Tranmere v Cheltenham 1 1,75 (result 0-1)
MK Dons v Nantwich 1 1,20
ako = 2,10 stake 2/10
Wymiękłem nawet z Dagenham ponieważ kursy mocno na nich wzrosły to na jakiego mam się kopać z koniem. Do rozważenia były też Carlisle, Gateshead i Aldershot ale jakoś away win w pucharach gram coraz niechętniej.

powodzenia

18 komentarzy:

  1. Tekstowa relacja live z Elbląga

    http://www.portel.pl/live.php?id=62

    pzdr

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. 1-0 Elbląg

    14` Zaniewski

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę walczyć :)
    Podparłem remisem 3,60 i najwyżej będzie dupa do kwadratu...
    Wziąłem ten X bo najwyraźniej GKS miał więcej z gry ponieważ spadał do 2,40 już, przed strzeleniem tej gały...
    aktualne kursy 1,73-3,60-6,00

    OdpowiedzUsuń
  4. 1-1

    Pisałem- strzelą obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam się lubię pobawić :)
    Oczywiście tylko wizualnie, żeby nie było :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2-1 Elbląg

    32` Iwan (głową)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mecz się zrobił obrotowy, ale sprzedałem sporo i nie jest źle :)
    Jeszcze 60 minut i gdyby tak 2-2, 3-2, 3-3 i na koniec 3-4 :):):)
    to byłaby niezła finansowo zabawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Katowice w natarciu ...

    OdpowiedzUsuń
  9. 2-2, raczej sprawiedliwy wynik, obie drużyny grały bardzo ważny mecz, skończyło się po punkcie, co nie satysfakcjonuje ani jednych ani drugich.
    Typ, że obie drużyny strzelą sprawdził się, tak jak myślałem, obu zależało na wygranej.
    Za tydzień przyjeżdża Zawisza Bydgoszcz ... zobaczymy wtedy jak rozłożą się szanse)

    pozdrawiam

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najważniejsze, że udało się mimo wszystko coś skubnąć :)
    Niewiele w stosunku do oczekiwanego away win ale dobre i cokolwiek :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Paweł, dawaj nowy temat, myślę, że mam niezły typ ;)

    uu_eeffaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh Paweł pewnie trafił porządek na Turfie i błogo śpi po upojnej nocy :)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra, najwyżej przekleisz:

    Benneteau/Mahut v Bopanna/Quereshi

    Typ: 1
    Kurs: 1,75-2,02 (Pinnacle)
    :)

    OdpowiedzUsuń