poniedziałek, 14 listopada 2011

Skazani na sukces

witam

Będąc jeszcze pod wrażeniem wczorajszego snookerowego (kosmicznego) finału PTC9 w Antwerpii (Judd Trump v Ronnie O'Sullivan 4-3) trzeba wracać do rzeczy przyziemnych.
Nagroda 1.020.000 - Toto-Gol
Z-413 15.11.2011
1 CHORWACJA - TURCJA 1,78-3,80-5,40 (1,95-2,02)
2 CZARNOGÓRA - CZECHY 2,64-3,40-3,05 (1,78-2,22)
3 WŁOCHY - URUGWAJ 2,14-3,25-4,00 (1,66-2,36)
4 SŁOWENIA - USA 2,60-3,30-3,00 (1,66-2,36)
5 NIEMCY - HOLANDIA 2,04-3,55-4,10 (2,04-1,86)
6 ANGLIA - SZWECJA 1,76-3,85-5,50 (1,88-2,06)
kursy z giełdy bf, w nawiasach (under/over 2,5)

Zestaw wydaje się być banalny. Taki na mnóstwo szóstek.
Kiedy po raz nie wiadomo już który oglądałem wczoraj na TV Polska - film "Wielki Szu", pada tam taki tekst, że do gry trzeba siadać z hakiem. A ja mam haka :)

pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Czarnogóra?
    Czy jakiś mecz "niepunktowany" ?

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. u_efa
    Blisko ale to imho nie Montenegro.
    A może to tak jak w kultowej scenie "Rejsu".
    "Krowa też, ale nam chodziło o konia" :):):)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Kazimierzu, usiądźmy po turecku :D

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapytam, a co ... w pape nie odstanę, najwyżej ochrzan :>

    I tu mi sie przypomina kawał:

    Szef stojący nad Kowalskim w pracy drze ryja:
    - Jaki mobbing Kawalski co???
    Przecież to zwykły opierdol !!!

    :)

    Paweł, w pracy mamy poblokowane część stron - w tym niektóre bukmacherskie.
    Dałoby radę jakbyś wysłał mi na maila dzisiejszą ofertę z fortuny bo eSTeeS nie oferuje tego?
    With mountain thanks))

    u_efa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry u_efa
    ale nawet nie wiem jak bym się do tego zabrał :)
    od początku istnienia kompów czyli od commodore :) miałem awersję do poczty mailowej i nigdy nie opanowałem tych zakładek itp.
    Pewnie to najprostsza z prostych spraw ale nie była mi szczególnie potrzebna i zwyczajnie się sprawy nie podejmuje.
    Ale może jakaś dobra dusza wyśle na podany adres poszukiwaną ofertę...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie mykam na dwie godzinki, na bazarek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholera :(
    Znowu się strzelają u was tam? Bazarek otoczony i wyjścia nie ma?
    Może teraz jakieś lesbijki protestują czy manifestują :)
    Coś dziś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało się przebić kanałami na Śródmieście :)
    Ale cały dzień poświęciłem na TG.
    Obiecałem - trzeba zrobić.
    A i bańka się przyda na dalszą grę.
    Myślę że późnym wieczorem wkleję kupon z trafioną szó, szó, no nie chce mi to przejść przez klawiaturę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosi i Urugwaj mają imponujący run bez porażki więc będzie x, urugwaj ofensywny team więc 2-2, chorwacja wygra do zera, w pierwszym meczu turcja nie miała nawet pół okazji, czechy będą skutecznie trzymać zaliczkę z 1 meczu więc 00 , pozostałe 3 meczyki kto wie, dajcie ludzie jakiegoś tipa to podzielimy bańkę na pół ;) do 18-10 jeszcze trochę czasu

    ruster


    ruster

    OdpowiedzUsuń
  10. z tymi trzema się zgadzam czyli 3 już są :) bo też tak mam
    a Anglicy z Hiszpanami 1-0 przy Dania v Szwecja 2-0 ( to też jakieś 2/0 czyste wychodzi
    Usa ostatnie 5 meczy
    http://www.soccerway.com/teams/united-states/united-states-of-america/
    to jakby tak poszli tradycyjnie :) to łatwizna.
    Będzie pewnie jakiś jeden zonk i trzeba go wyłapać, ale gdzie - tego nie wie nikt..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. "Szczał" z oka:

    CHORWACJA - TURCJA 2-1
    CZARNOGÓRA - CZECHY 1-0
    WŁOCHY - URUGWAJ 1-1
    SŁOWENIA - USA 1-2
    NIEMCY - HOLANDIA 2-2
    ANGLIA - SZWECJA 3-1

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja z oka tak :)

    CHORWACJA - TURCJA 2-0
    CZARNOGÓRA - CZECHY 0-0
    WŁOCHY - URUGWAJ 1-1
    SŁOWENIA - USA 1-0
    NIEMCY - HOLANDIA 3-1
    ANGLIA - SZWECJA 2-0
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkopy 13 spotkań z "brudnym kontem" a Holandia ofensywna ekipa więc kroi się tu dla mnie +:1/+:2

    ale prosty zestaw, kurde

    ruster

    OdpowiedzUsuń
  14. CHORWACJA - TURCJA +-0
    CZARNOGÓRA - CZECHY 0-0
    WŁOCHY - URUGWAJ 2-2
    SŁOWENIA - USA 1-0
    NIEMCY - HOLANDIA +-2
    ANGLIA - SZWECJA 1-0

    ja bardzo podobnie, będzie jak w słynnym losowaniu dużego lotka (marzec 1994) - padło 80 szóstek, w przeliczeniu na dziś jakies 10 tys. zł :) słynna historia "szczęśliwca" co to zrobił imprezę a później wygranej nie wystarczyło na pokrycie kosztów...

    ruster

    OdpowiedzUsuń
  15. CHORWACJA - TURCJA +2-1; 12-0
    CZARNOGÓRA - CZECHY 0-01; 1-01
    WŁOCHY - URUGWAJ 12-0; 10-0
    SŁOWENIA - USA 12-1; 1-1
    NIEMCY - HOLANDIA 1-01; 12-1
    ANGLIA - SZWECJA 1-12; 1-12

    i jutro do kasy , niespodzianka mi się widzi w meczu Anglii i underek Niemiaszków

    Kura

    OdpowiedzUsuń
  16. Słowenia 0-1 w 9 minucie i ja juz po emocjach, dzięki chłopaki za wspólną zabawę... już w piątek #414, niemiecka czyli hardcore niestety

    ruster

    OdpowiedzUsuń
  17. 0-1 nie bolało, 1-2 też jeszcze gdzieś łapałem ale 1-3 to ponad moje możliwości po statsach jednej i drugiej paki.
    A przecież jeszcze 45 minut i +/+ niewykluczone.
    Czy to ten jeden zonk, czy jeszcze nas czeka jakiś odlot ?

    OdpowiedzUsuń