piątek, 11 listopada 2011

11.11.11.11'11"

witam

Dzisiejszy dzień zacząłem oczywiście od numerologii. Prze-googlowałem dość dokładnie temat w poszukiwaniu tego, czego można się po takiej magicznej, co by nie mówić dacie, spodziewać. Nie znajdując wspólnego mianownika u astrologów, setek wróżek i wróżbitów, różnych ludzi nawiedzonych a czasem nawet poważnych komentatorów - wynotowałem jedynie, że warto dzisiaj zagrać bo jeśliś jest w miarę przyzwoity to czeka cię olbrzymia nagroda. No zobaczymy :)
Druga rzecz dotyczy wprawdzie pogody ale przecież jak przyjęło się przysłowie to bukmacherów jeszcze nie było w Polsce więc może da się sprawę rozszerzyć, zatem "jak na Świętego Marcina taka będzie cała zima".
O końcu świata pisać nie będę bo choć to chodliwy temat w necie to tyle już tych końców było.
Zresztą wg mojego rozumu koniec świata jest sprawą indywidualną i po kolei każdego z nas czeka. Prócz Lenina który jak powszechnie wiadomo jest wiecznie żywy.
Za 17 minut 11'11" (czemu nie za 11 kurcze - pospieszyłem się) i coś się dopełni. Na pewno ta niepowtarzalna chwila przyjdzie, przejdzie i w tym wymiarze już się nie powtórzy.
Dość już tych dyrdymał, przechodzę na strony azjatyckie bo trzeba coś znaleźć co by sobie udowodnić tę swoją względną przyzwoitość :)

PiS: 15'00"
Nie mam przekonania ale tradycyjnie umieszczam :)
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=5850

PiS: 18'00"
Zamknęli mi Sts niemal przed nosem a chciałem sieknąć grubiej:
Wyspy Dziewicze v Curacao (over 3,5) 2,12 (PiS - Już w 26 minucie było 0-3.... i tak się skończyło ) Jednak fart, że mi ten Sts zamknęli :)
W Warszawie dzisiaj lekka nawalanka.. Piszę lekka bo w końcu widziałem większe i w roku 68 i w 70 i 76 i 80-tym. A wszystko o 200 metrów od domu.
Helikoptery krążą, słychać wybuchy petard, karetka za karetką a na każdym winklu w bocznych ulicach ustawione rogatki, kurcze jak w Powstaniu.
A teraz pozostał szaleńczy doping drużyn z TG i konkretnych tam wyników :)
oraz słynne Turf Paradise.....

pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Na dziś proponuje Czechy i Australia z piłki nożnej:]. Oby cała zima była taka jak dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szukałem wczoraj, gdzie by tu zagrać
    Indonezja - Singapur w u23 i nikt nie trzymał.
    W singu spadło z 2,10 na 1,40 i wyglądało na czapę.
    Tak zresztą było bo mecz był o naszej 8 rano - 2-0 FT.
    szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  3. mecz był do grania w 365,panbet ,fonbet

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Kolega pisze że w singu spadło z 2,1 na 1,4 .Czy chodzi o singapurskiego buka??? Może Pan podac mi link do takiego singapurskiego buka???Diękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.singaporepools.com.sg/en/index.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Paweł,

    jak Twoje "czucie" na dziś typów Allana?
    No i generalnie co dzis? Angielski puchar ... coś jeszcze?

    u_efa

    PS. Ładnie tam w stolicy rozrabiacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie MY u_efa, toniemy.
    Zatrzymanych 95 Niemców, Hiszpan, Duńczyk z tzw "Kolorowej Niepodległej"
    Tylko jak ktoś już napisał - "o jakie kolory chodzi i o czyją niepodległość" ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Typów Alana na razie nie biorę pod uwagę.
    Szukam swojego własnego tripla :):)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. u_efa
    Ty lepiej napisz czy grasz GKS Katowice
    bo ja się szykuję :)
    i nie zraża mnie ich zwycięstwo z Łęczną...
    Czegoś się trzeba trzymać

    OdpowiedzUsuń
  10. Ich zwycięstwo czyli zwycięstwo Elbląga w ostatnim meczu - bo napisałem bardzo niezrozumiale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A poza tym chcę powstawiać w jakieś lekkie rozpisy remisy w meczach - Motor v Pelikan i Znicz v Wigry (kilka meczy o 12.00 więc muszę się szybko składać.
    Ale to zagrania leciutkie więc nie warto na razie otwierać nowego tematu.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Opinie po meczu z Łęczną były pozytywne. Jakby w Elblągu coś drgnęło. Nie powiem, oczekiwania są duże, cel - utrzymanie się w 1 lidze. Trzeba ciułać punkty, z kim jak nie ze słabymi Katowicami?
    Pewnie oni myślą podobnie, z kim mamy wygrać jak nie z Elblągiem?
    W drużynie z Elbląga jest kilku zawodników "śląskich" ... Szary, Iwan, Muszalik ... co daje dodatkowy smaczek ...

    W sts- typ, obie strzelą, po 1,80 wydaje się typem kompromisowym, dodatkowo za drobne 1-1 ...

    Ciężko coś więcej mi tu wymyślić ...

    u_efa

    OdpowiedzUsuń