piątek, 25 listopada 2011

Thanksgiving

witam

Podłączę się do tego amerykańsko - kanadyjskiego święta i podziękuję za udany rok w którym wydarzyło się tak wiele. Przyszło mi to do głowy kiedy wstałem z łóżka o 11.00 bo co by nie mówić jednak wstałem.
A przecież przyjdzie czas, że nie wstanę :)
Lekceważę sobie jak widać coraz bardziej obowiązek związany z grą. Inna gra idzie ponad naszymi głowami i naszymi głowami na samym szczycie i to mnie nieco zniechęca do tych małych kombinacji z kursami.
W nocy doszedłem chyba do przyczyny trzech ostatnich, spektakularnych wpadek w 91,92 i 93 minucie meczu. Niebywałe i dające do myślenia.
Wina leży w kominiarzu. Z życzeniami wpadł akurat po dłuższym okresie sporej prosperity, pomiędzy meczem w Petersburgu a początkiem wieczornych, środowych pucharów, kiedy wszystko co złe się zaczęło. Za mało dostał, czy może nieszczere były te jego życzenia tego się nie dowiem, ale kominiarski kalendarzyk w formie samolociku odfrunął już Marszałkowską w siną dal. Tyle mogłem zrobić.
Ok, zabieram się do otwarcia stron bukmacherskich, sprawdzić co w trawie piszczy....

PiS: 12'50"
Z pobieżnych ustaleń Mix wystawił rekord na:
Honved v Haladas 1 1,65
a w lidze rosyjskiego hokeja cztery zacięte mecze i bez remisu się dzisiaj nie obędzie
dorzućcie coś do pieca w komentarzach :).
PiS: 15'10"
Pozwolę sobie na coś na czym się nie znam :)
Bryan/Bryan v Bhupathi/Paes correct score 2-1 kurs 4,20
PiS: 15'32"
Alan Alger na jutro (pasują mi te typy !!)
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=5962
cdn niebawem

Resume:
Pierwszy remis już w rosyjskim hokeju wszedł (1-1). W drugim meczu bliskie (2-3). Trzeci trwa i po dwóch tercjach na razie (2-2).
W Toto-Gol dzisiaj nie grałem dlatego zestawu nie kopiowałem.
Szykuję się na skromniejszą Toto-ligę angielską :)

powodzenia

6 komentarzy:

  1. Blondynka podjechała do serwisu samochodowego.
    Wychodzi majster - taki wiecie, uwalony smarem, w beretce, szary podkoszulek :D
    I pyta? Co się stało?
    Blondyna - ooo tam pn zobaczy, coś cieknie pod samochodem!
    majster patrzy i mówi.
    - To olej.
    Blondyna
    - To olewam ...

    :D

    To Honved! ;)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć Paweł
    W dzisiejszej ofercie widzę dużo hokeja i jak znam siebie to trochę kuponów będzie :)
    w AHL ciekawym typem jest dla mnie mecz Houston-Texas 1 po kursie 2
    z ligi austriackiej po głowie chodzi mi Linz 1,65
    i na dokładkę Pittsburgh w NHL 1,75
    w lidze niemieckiej ciekawym typem jest wygrana Mannheim na wyjeździe, od dawna są liderem ale 4 przegrane w 5 meczach to już chyba za dużo na taki klub...
    ale to tylko sport :)))) więc....
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczegóły kuponu
    Rodzaj zakładu System (2/3) Stawka 99,99 PLN
    Numer konta gracza 13464328 Kurs 1,78
    Numer kuponu 63 maks. wygrana 178,32 PLN
    Data 25-11-11 17:26 Wygrana 0,00 PLN
    Status Otwarte
    Numer zakładu Zdarzenie Typ Kurs Status Czas rozpoczęcia Wynik
    3094193 Slask Wroclaw - Wisla Krakow (Podwójna szansa) 1X 1,26 [Otwarte] 25-11-11 20:30
    3102902 Budapest Honved FC - Szombathelyi Haladas (Typ) 1 1,45 [Otwarte] 25-11-11 18:00
    3107480 Bryan B./Bryan M. - Bhupathi M./Paes L. (Typ) 1 1,30 [Otwarte] 25-11-11 19:15

    Oby poszło:] pzdr. Ligę Rosyjską stawiam co kolejkę w systemach 4/9 4/8 i narazie nie żałuje. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Honved 1 dobrze się zaczyna:] notabene początków to od jutra inauguracja sezonu skoków narciarskich i znów będzie co stawiać:]

    OdpowiedzUsuń
  5. Haladas na 2-2 w 90 minucie czyli przekleństwo trwa w najlepsze.
    Jutro się wszystko odwróci i w 90-tych będą strzelać dla naszych. Każda seria musi mieć swój koniec

    OdpowiedzUsuń
  6. Klątwa trwa, zagrałem sobie ten Honved, w tasiemce, niestety 1 mecz i już mam relaks :D

    u_efa

    OdpowiedzUsuń