niedziela, 13 listopada 2011

witam

Późno dziś wstałem ale długom :) sobie nie pospał.
Czasem mam taki odjazd filmowy i zapuszczam coś na noc a potem żal to przerwać. A że "momenty były" więc się zasiedziałem.
Pierwsze wejście będzie krótkie...
Zaczynamy składać "pokerową kwintę"
Niech dziś będzie kierowa..



PiS: 11'59"
wprawdzie to nie kwinta ale czas ucieka i wstępnie pobrałem:
Totomix
Lokomotiv Sofia v Montana 1 1,70 (result 1-1)
Izrael(u-19) v Litwa(u-19) 1 1,45 (result 2-2)
Beroe v Levski X2 1,11 (result 1-2)
ako 2,74 stake 3/10
mecz w Starej Zagorze jako dopełniacz do wymaganych 3 kombinacji.
Może będzie lepiej niż z wczorajszą dublą w której zanadto uwierzyłem w lecznicze możliwości zespołu który ma "Tran" w nazwie. No i mnie wyleczyli :)
PiS: 19'30"
Cóż można rzec. Po prostu 13-ty :)

powodzenia

6 komentarzy:

  1. Typ przerzucony z komentarza w poprzedniej notce..

    Benneteau/Mahut v Bopanna/Quereshi

    Typ: 1
    Kurs: 1,75-2,02 (Pinnacle)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na BF jest 2,04-1,91
    Nie znam się na tenisie.
    Skąd to Twoje przekonanie że będzie 1-ka ??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Już grają, chwilowo 1-1

    So... francuzi jak grywali ze sobą zawsze byli niebezpieczni, lubiłem stawiać na nich ok 2 lata temu. Dodatkowo finał i u siebie na śmieciach. Bopanna/Quereshi, trochę chimeryczny debel, aczkolwiek miejsce w tegorocznym Mastersie zapewnili sobie już jakiś czas temu i w tym upatruję szansy francuzów)

    OdpowiedzUsuń
  4. Francja 1-3 Wschód
    Jedno przełamanie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Żaby 1-4 Paki/Indi
    Zapowiada się lajtowe wperidol
    W drugim secie 6-7 i bye bye

    OdpowiedzUsuń