sobota, 16 lipca 2011

Standard

witam

No i się zaczęło :(
Miałem się przyjrzeć dwóm pierwszym pozycjom i próbowałem.
1/12 w podstawie 0/12 w ubezpieczeniu.
Result, Sion v Zurich 1-0 a w założeniu wziąłem pod uwagę że goście nie przegrali ze Sion od 2000 roku, od 21 spotkań zawsze strzelali choć jedną bramkę........... a dzisiaj :(:( mieli dwie "setki" i karnego.
Na razie pozostałe dwa rozegrane mecze w podstawie weszły i tylko szlag mnie trafia bo już kupiłem szampana :)

Miałbym emocje na niedzielę :) a tak dupa...
42 minuta - Xavier Margairaz (Zurich) nie wykorzystuje jedenastki !!!

Tour de France bez komentarza. Kto śledzi te zmagania to wie że jest to duży kawałek antysportu.
A Contador na 20 km przed metą stał 3,40 więc 5,50 warte było grzechu i nic się złego nie stało :)
Ten mój stary limeryk mi się narzuca.

Pederasta z miasta Nantes
W podrywania popadł trans
A że go czas cały
Kręciły pedały
Wystartował w Tour de France

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Witaj widze ze ladnie kuponik wchodzi :) ZYCZE zeby reszta weszla!!!!

    Czemu nie podajesz kuponiku przed spotkaniami :P ? nie chcesz sie podzielic !! :)
    GRATULUJE TYPOW!!!
    JAREK

    OdpowiedzUsuń
  2. witam

    Za mała pula na podziały :)
    Ale żeby nie być taki, mogę podać numery na najbliższe lotto, z tym, że nie gwarantuje nawet jednego trafienia :)
    1-7-19-34-35-44

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaa juz skojazylem :):)
    Podzial idzie po trafionych osobach :) zapomnialem. i rozumiem

    pizdrawiam jeszcze raz:)
    JAREK

    OdpowiedzUsuń