środa, 22 czerwca 2022

Sztuka lekceważenia

 witam

Jakieś dwa miesiące temu po kilku interwencjach dostałem maila z STS, że znają problem ze źle działającymi funkcjami przy wysyłaniu systemów 5/13 ale i wszystkich innych. Znają i pracują nad naprawą. Zostawiłem u nich nieznaczny licznik czekając na jakiś pozytywny skutek twórczej aktywności ale nic z tych rzeczy. 
Wszedłem, zbudowałem kupon z 13 pozycji, próbowałem wysłać a ich propozycja to opłata około 47.000 z ewentualną wygraną 74 miliony złotych.
Dzisiaj udam się specjalnie do punktu stacjonarnego i jeden zestaw na rybkę 5/13 czyli 1287 zakładów prostych spróbuje puścić za 12 złotych 87 groszy. Pewnie tam się da i tylko gracze w sieci mają z tym problem.

Ciekawy tenisowy dzień. Maja Chwalińska w półfinale kwalifikacji a Dariusz Michalski w drodze po 70 punktów ATP. Świątek rozbujała dyscyplinę i będzie się wkrótce działo....
Bardzo możliwy spory awans Linette której z zasady nie gram ale życzę wygrania turnieju. Pewnie znowu niepotrzebnie łączy singiel z deblem lecz mogę się mylić....
Poza tym Kawa w półfinale eliminacji WS a Falkowska w W25 w Szwecji rozstawiona z 2. Wygra jak nic....:)

Kursy w Arabii Saudyjskiej na których miałem oprzeć kupony są wyjątkowo niskie i trzeba szukać innych, ciekawszych opcji.

cdn
pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Paweł, używałeś aplikacji STS na Androida? Ja mogę tam bez problemów wysyłać 5/13 i podobne (do zapłaty 12.87 zł przy stawce 0.01 zł na 1287 kombinacji). Falkowskiej też kibicuję, a co sądzisz o szansach Chwalińskiej i Kawy? Moim zdaniem obie dziś żegnają się z Wimbledonem niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błąd kurcze. Falkowską gram reszty nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Coco zdecydowanie za mocna. W portfolio ma na rozkładzie tuzy z czołówki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedzę z matką u okulisty już że dwie godziny. Litości

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zagrałem Falkowską + Coco Vandeweghe, wydaje mi się również, że jutro Linette zakończy występ w deblu, bo trafiły na parę O.Jabeur/S.Williams. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam
    Nareszcie w domu....
    Z STS masz rację. Przez aplikacje można grać. Jeden kupon, dwa ale 20 przy 3 zmiennych na każdym to już kłopot. W sieci był komfort. Inna sprawa, że z 1 kuponem tez sobie można tam poradzić, tyle, że to trochę trwa. Dzisiaj na przykład puściłem taki..
    https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=357422990185432659&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 set Falkowska 6-4 do przodu

    OdpowiedzUsuń
  9. Uff, Wera w 2'14" 6-4 3-6 6-1 i awans w WTA-live na 303 miejsce (najlepsze w karierze). Następne zwycięstwo da jej już WTA=290 ale 2 set dzisiaj niepokojąco słaby. No cóż, Jazda....
    Coś za dużo remisów w szachach. Rusek się dzisiaj szykuje na Dudę

    OdpowiedzUsuń
  10. Serena nie zagra z Linette. Wycofały się

    OdpowiedzUsuń
  11. Falkowska finalnie do przodu, ale rzeczywiście ten drugi set mega dziwny, przeceniłem Coco - Chwalińska wycisnęła zwycięstwo, ale cały mecz to jest parodia tenisa... życzę jak najlepiej Polce, ale będzie ciężko dalej. Kawa też awansowała, przestrzeliłem zupełnie. :)

    OdpowiedzUsuń