sobota, 18 czerwca 2022

Co nowego ?

 witam

O polityce strach się wypowiadać. Szef portalu cały czas prześwietla czy moje wpisy są słuszne czy też nie i patrząc w lustro zaczynam obawiać się sam siebie.....
Nic to, jednego nie przepuszczę. Otóż pewien bardzo znany przedstawiciel opozycji stwierdził, że gdyby był Premierem to benzyna kosztowałaby aktualnie 5zł. I nie wiem czemu ciśnie mi się na usta powiedzenie, że oto ideał sięgnął bruku. Ale jak się bawić to się bawić. Zapowiem więc, że gdybym Ja został Premierem "wacha" byłaby za darmo. I tyle w temacie.

Około 19'00" Polonia Warszawa awansuje do II Ligi. To najlepszy czas żeby jakiś Szejk zainteresował się tym faktem. Raz, że Stolica, dwa - ogromna tradycja klubu a trzy - stosunkowo niewielkie koszty kolejnego awansu za rok.
Dawno, dawno temu często chodziłem na mecze Polonii, również te rozgrywane przez nich na boisku Marymontu. Zamierzchła historia.

Adrian Meronk przez jeden dołek nie zagrał w US Open w golfie. Szkoda bardzo ponieważ to wielka, sportowa nobilitacja. Dla hazardowego dopingu wziąłem dzisiaj: Scottie Scheffler po 2,20 (pozycja 1-5). Nigdy wcześniej na niego nie stawiałem ale każdemu trzeba dać szanse.
Ostatnio wysyłam mniej kuponów a sprawdzając wyniki mocno tego żałuję. Niedawno w Maroko na 5 meczów padło 5 remisów a w Egipcie na 3/3. To boli ale cóż. Nie chciało mi się w tygodniu popracować więc trzeba pocierpieć.
Obiecałem sobie, że za chwile usiądę do choćby 5 zakładów 5/14 żeby w weekend łyknąć dawkę adrenaliny. Wygram, przegram - nieważne. Ważne zdrowie i dobre samopoczucie.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz