sobota, 4 czerwca 2022

Grzech nieprzejednania

 witam

W sytuacji ograniczonej, hazardowej oferty jeszcze raz przekonałem się empirycznie do czego prowadzi upór i brak wyciągania wniosków. Muszę zatem potwierdzić, że wybór sprzed trzech lat o szukaniu remisów w systemach 5/13 w moim wypadku sprawdził się doskonale. To nie jest jakaś reguła i większość graczy nie ma zapewne problemu z trafieniem ciekawego singla, dubli czy nawet 10 punktowego węża  a ja i owszem.
Wczoraj najpierw wybrałem nie podlegający dyskusji pojedynek Czeszek w juniorskim, tenisowym RG gdzie o wiorstę lepsza, prowadząc 5-2 z własnym serwisem, przegrała kolejne 5 gemów.
Wieczorem Francuzi prowadząc 1-0 w pełnym składzie dali się puknąć 1-2 przeciętnym przecież Duńczykom i takie były moje podrygi.
Nic to, pamiętając o wyznaczonym, remisowym kursie pobrałem to śladowo żeby sprawdzić czy upór w hazardzie ma sens i odpowiedź jest oczywista. Dla mnie nie ma powrotu do prostej gry i do stawiania wszystkiego na jedna kartę. Mogę jedynie zazdrościć tym którym to się raz za razem udaje.
Upór nie opłacił się też Adrianowi Meronkowi w bardzo ważnym dla niego turnieju golfowym "Porsche Open". W pierwszej rundzie na 17 dołku zaliczył +6 co rzadko się zdarza. Trzy razy trafił w wodę z linii startu uważając pewnie, że poprawi zasady grawitacji. 
Teraz musi czekać na wyniki innych bo od nich zależy czy pojedzie na US Open.
https://www.livescore.in/pl/mecz/GAdCfMXJ/p/#/szczegoly-meczu

Za trzy godziny Iga Świątek rozbije w puch młodą Amerykankę ale do tego (+34) wszyscy zdążyli się już przyzwyczaić. 

Wtorek, 7.06
Po wygraniu bardzo trudnych kwalifikacji, dzisiaj Weronika Falkowska po raz pierwszy w karierze weszła do drugiej rundy ITF W60 i w rankingu WTA przesunęła się na 309 miejsce.
Dalej będzie ciężko ale nie beznadziejnie. 
https://live.itftennis.com/en/live-scores/?tourkey=W-ITF-AUT-05A-2022

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz