poniedziałek, 20 czerwca 2022

Ładne kwiatki

 witam

Finałowy mecz w wykonaniu Huberta Hurkacza to był kosmos. Przyznam się, że dotąd jakoś mnie nie przekonywał ale to co zrobił wczoraj pozwala myśleć, że nie miałem racji. Po prostu forma - "życiówka" aż odbierała mowę...;
Scheffler w golfowym US Open zajął 2 miejsce co zupełnie mnie nie zdziwiło. W końcu to "1" światowego rankingu. Szkoda, że nie zagrałem (miejsca 1-5) go mocniej. No nic to.
Tegoroczny rekord zanotowałem również osobiście wyprowadzając licznik u nowego bukmachera na duże plusy.
17 kolejnych, wygranych zestawów to nie przelewki.. Teraz i w "Superbet" będę przez dłuższy czas bawił się za ich pieniądze. Ale mogło być lepiej. Z układów 5/14 na kilku kuponach weszła prawie cała pula "pewniaków" a zawiodły mecze X2 które grałem rozłącznie (XXX-222) gdzie dwójki miały notowania w granicach 4,00. Aż nie chce mi się liczyć co by się działo gdyby nie poległy.
Ok, Przejrzałem ofertę i do środy systemów nie ma jak złożyć.
Jedyne co lekko pobrałem to pojedynek na jutro.
J.K. Duda na win 3,25.
Jeśli chce powalczyć o tytuł szachowego pretendenta to tę partie należy wygrać....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz