wtorek, 14 czerwca 2022

Dekada (10 dni) w plecy

 witam

Nie bardzo mam co grać wobec czego nie ma się czym chwalić. Puszczam niby po kilka kuponów tygodniowo ale z góry przeznaczam je na pożarcie bo na farcie daleko ostatnio nie zajadę. Najlepszym przykładem może być nasz mecz z Holandią kiedy zaraz po 2-0 zagrałem "live" na zwycięstwo wrogów po 6,80 za sztukę. Jakiś "ciul" w 91 minucie nie strzelił karnego i tyle w temacie. Niby przy 2-2 obstawiłem remis (3,00) do remisu na rachunku ale zyski przepadły.

Pogoda się zepsuła i mam więcej czasu na prasówkę. Z drugiej strony jestem przeraźliwie znudzony zaklajstrowaną polityką po obu stronach barykady, bo w zasadzie wszystko już zostało napisane. Trzeba czekać do wyborów 2023 gdzie rzecz cała się wyjaśni. Oni (niedoczekanie) czy jednak znowu My....
Dostałem dziwnego maila od właściciela portalu, że oto w jednym z postów w 2017 roku przekroczyłem granice dotyczące "treści dla dorosłych" i będą toto weryfikować. No cóż, wszedłem w zapodany link i się tylko uśmiałem. Tam nie ma nic poza czystym hazardem. Mam zrzut z ekranu gdyby co.
Oczywiście blog mogą mi zamknąć bo jak widać po Brukseli i UE "nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobisz".
Ok, za to złójmy dzisiaj tyłek Belgom. Tak 6-1.....:) - A jak.
Niech wiedzą z kim mają do czynienia.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz