poniedziałek, 19 października 2020

Połamaniec

 witam

W jednej chwili wszystko załamuje się i pęka jak mydlana bańka. Nie dość, że przewiało mi korzonki z czym sobie już póki co poradziłem to wywiewa raz po raz hazardową ofertę z kolejnych krajów i tak naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Niby jutro dwa ciekawe etapy kolarskich wyścigów dookoła Włoch i dookoła Hiszpanii ale w Italii nie wiadomo jak będzie z wirusem a na pierwszym etapie Vuelty - jaka jest aktualna forma zawodników.

Vuelta
Giro

Tak czy owak świat w takim wydaniu jest zupełnie bez sensu. Siedzę i lenię się kosmicznie nie mając chęci na nic. Okazjonalnie wysyłam kupony bez właściwie żadnej analizy bo i po co. Przed chwila puściłem 2 warianty 6/13 i niechaj się bronią.
OK, mam gości - reszta później
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312932099013845045&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312932099014245189&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz