niedziela, 4 października 2020

Ja cię nie mogę

 witam

Od czterech lat śledzę karierę 19-letniej dzisiaj Warszawianki, Igi Świątek choć tenisem jak wiadomo nie bardzo się zajmuję. Kiedy była daleko poza pierwszą setką pisałem nawet, że już niedługo trafi na stałe do dwudziestki rankingu WTA. I oto przed chwilą wydarzył się kosmos. Iga w wielkoszlemowym turnieju FO pokonała Rumunkę Halep (rozstawiona z 1) 6-1, 6-2 i mniej ważny jest tutaj wynik ale styl zwycięstwa. 
https://www.livescore.in/pl/mecz/OEXxak72/#statystyki-meczu;0
Nie grałem tego, nie wierzyłem w tak radykalną odmianę po ubiegłorocznym pojedynku 4 rundy gdzie z tą samą Halep, wirtuozką kortów ziemnych, nasza przegrała 6-1, 6-0.
To nie wszystko, w drodze do półfinału stanie teraz przed Świątek, Włoszka Trevisan (159 WTA) która do turnieju przebiła się przez eliminacje. Tak więc aż strach pomyśleć co to się będzie działo.

Za to kupony 5/13 znowu do dupy. Z 1000 pozycji wybrałem jeden mecz (kurs 1,75) żeby jako ubezpieczalnia służył podrasowaniu systemu, przeanalizowałem go na wszystkie strony do kilku pokoleń wgłąb a kiedy zobaczyłem wynik 0-1 opadły mi ręce. Oni sprzedają mecze, nie mam wątpliwości i na "czapkach" jakichkolwiek daleko nie zajadę. To już banał o którym stale wspominam.
Od porażki uratował mnie lotek (2 czwórki na chybił trafił) ale i tutaj mogło być lepiej.
Ok, w poszukiwaniu pozycji kluczowych do wariantów 5/13 spróbuję teraz sięgnąć w kolarstwie. Swego czasu nieźle mi to wychodziło a jak będzie po dłuższej przerwie, się zobaczy...:)

PiS: Iga gra jeszcze jutro o ćwierćfinał debla i choć nie jest faworytką to myślę sobie, że nie jest bez szans.

No i na koniec sensacja. 
Iga Świątek jest faworytką na zwycięstwo FO. W Betfair, Back 3,75, Lay 3,85... (Niesamowite)
Gdybym mógł tam grać wziąłbym Ją na pewno przed turniejem z notowaniem pewnie koło setki a może i więcej. Za przysłowiowe parę marek...
Kwestia kiedy bym zyski sprzedał ergo ile bym wytrzymał....

cdn
pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Paweł jaki jest najlepszy system na 10 zdarzeń, kursy po 2.20-2,50 na kombinację?

    Próbówać 4/10, 5/10 czy jeszcze inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    Ja bym grał 4/10 (210 kombinacji)
    5/10 (252 kombinacje)
    Przy sześciu trafieniach (w 4/10) i średniej 2,35 (jak piszesz) 15 wygranych linii
    Przy sześciu trafieniach (w 5/10) i średniej 2,35 = 5 wygranych linii
    -----------------------------------------------------------------------
    Przy siedmiu trafieniach (4/10) = 35 wygranych linii = 2,35*2,35*2,35*2,35*35
    Przy siedmiu trafieniach (5/10) = 21 wygranych linii
    Różnica dopiero przy 8 trafieniach ale weź i traf 8/10.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy siedmiu trafieniach (4/10) = 35 wygranych linii = 2,35*2,35*2,35*2,35*35
    do tego jeszcze *1,2 ponieważ system jest tańszy o tyle
    A poza tym kiedy trafi się tylko 4 sztuki też coś zabierasz i choć to niewiele to w dystansie się liczy....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedź! Skąd pochodzi screen ze spadkiem kursu Botafogo? (z wpisu "a miało być tak pięknie...") Z jakich porównywarek kursów korzystasz? Ja głównie arbworld.net, oddsportal.com, czasami zerknę na hot-odds.com. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://data.nowgoal1.com/1x2/
    A ten konkretny przykład ze Sbobet (lewy pasek) z którego najchętniej korzystam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sbobet z uwagi na ich renomę i pozycję na rynku jako firma? Zwracać uwagę na jeszcze jakieś inne buki w tych spadkach? Dziękuję za pomoc, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu Sbobet ?, dobre pytanie.
    Dawno, dawno temu, kiedy grało się jeszcze wyłącznie na różnice kursów i śmigało po róznych blogach i stronach z typami zauważyliśmy że Azjaci w tym Chińczycy najchętniej korzystają z tego "buka". Jak wiadomo samych Chińczyków jest prawie 1,5 miliarda a Azjatów to już pewnie z połowa ludzkości. A tam gdzie większa próba tam dokładniejszy wynik.
    Poza tym w końcu Chińczycy wymyślili podobno ogień i koło więc mają głowę na karku.
    Czy ten stan gry trwa do dzisiaj - nie wiem ale sentyment pozostał.
    A z kołem bym nie przesadzał. Prosta (okrągła) sprawa. Gdybym żył wcześniej sam bym je wynalazł.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak w ogóle to przy 2,35 średniej zastanowiłbym się nad wariantem 7/13. Te trzy pozostałe mogą być z notowaniami nawet 1,30 byleby weszły na pewno. To takie ubezpieczenie które bardzo wspomaga system i kiedy trafisz nawet 7 czy 8 głównych + te 3 "czapki" jest co zbierać.
    Przelicz to sobie bo warto.

    OdpowiedzUsuń