poniedziałek, 28 września 2020

Pobudka wstać, koniom wody dać...

 witam

Takim kawaleryjskim motywem zostałem wybity z błogiego spoczynku choć prawdę mówiąc to postawiła mnie na nogi dopiero dalsza część owego uroczego dictum, a mianowicie.. "Ja już trąbię pół godziny a Wy śpicie s....".
Tak to było ongiś w kawalerii i do tego ongiś jeszcze zatęsknimy. Świat się bowiem na naszych oczach przepoczwarza w coś czego 40 lat temu nie sposób byłoby sobie wyobrazić. No nic, lewactwo przegnie wkrótce pałę i wszystko wróci do starej normy.
Nie wrócą tylko pieski w STS i "Fortunie" co mnie osobiście boli najbardziej. Roztrojony psychicznie, wściekły na jakość oferty, zagrałem w nocy jeden tylko, wymuszony przez okoliczności kupon:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312712099018772603&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Ok, teraz czekam na mecz Igi Świątek (13'00"), zaraz potem większe zakupy, małe co nieco z listą spraw do załatwienia, kolejny sen i znowu pobudka. I tak w koło Macieju.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz