niedziela, 12 stycznia 2020

C+M+B+2020

witam

Pierwsze tegoroczne, nieco mocniejsze zagranie zakończyło się porażką ale absolutnie nie była to jakaś poważna klęska. Zatem opowieści, że oto chwyciłem byka za rogi które to w znacznej części 2019 roku byłyby nawet uzasadnione, ostatnio nie przekuwają się na sukces. Wprawdzie na 40 wysłanych kuponów ze 30 wylądowało w kasie ale większość z nich nie zwracała zainwestowanej "sałaty". Kilka rozpisów "dla zabawy" z zyskiem 7/1 to tylko kontrolne wprawki do ewentualnych, przyszłych działań. Przykładowo:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310112099010342938&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zabrakło szerszej oferty i trochę fartu. Cały czas brakuje mi w systemach jednego trafionego meczu, żeby przełamać niekorzystną, spadkową tendencję. Prawdę mówiąc stałem się na tyle niecierpliwy, że zaczynam powoli wątpić w sens wkładanej w zestawy pracy.

Ok, we wtorek wizyta duszpasterska.
Dzisiejszy odcinek zatytułowałem C+M+B+2020 co się przekłada na kredo "Christus Mansionem Benedicat" czyli "Niech Chrystus błogosławi ten dom". W Wieczór Wigilijny powyższy zapis był przedmiotem rodzinnych sporów. Moim skromnym zdaniem jest to jedyna prawidłowa wersja znaku obrazowana na drzwiach mieszkania.
http://sanktuariumskalmierzyce.info/aktualnosci/33,christus-mansionem-benedicat.html
Inna sprawa, że akurat we wtorek jest losowanie "Lotto" z kumulacją 11 baniek i gdyby tak jeden z pogańskich mędrców, powiedzmy Melchior, dostarczył metaforyczny worek ze złotem......to w drodze wyjątku dopisałbym poniżej wersję K+M+B którą Rzecznik Episkopatu w swoim salomonowym wyroku traktuje jako na równi prawidłową.

Poniedziałek, 13 stycznia, godz. 12'20"
Zaspałem na irańską kolejkę 1 ligi (może i dobrze bo do przerwy jest tak sobie) ale żeby nie wypaść z rytmu za bonus STS postawiłem:
Egipt: 16:00  Wadi Degla v El-Entag El-Harby (over 2,5 bramki) 2,25   (wynik 1-1)


cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz