sobota, 8 września 2018

Róża Montreux

witam

Przy całej huśtawce nastrojów która towarzyszy mi ostatnio dzień po dniu przy rozwiązywaniu swoich prywatnych i pokrytych patyną czasu spraw, na hazard brakuje choćby i chwili. Rozpisy które czasem wysyłam to zupełnie przypadkowy zestaw meczów z lig które mnie dotychczas nie zawodziły i takich kuponów nie warto nawet komentować. Co innego wyniki i nieustający brak fartu. Znowu te 90+ minuty i powiedzmy dla przykładu wczorajszy, skandaliczny rezultat w drugiej Algierii gdzie na 8 spotkań padło 6 remisów a ja wybrałem z tej całej kolejki trzy pojedynki z których trafiłem tylko jeden "X". Jakby się kto uwziął, nie inaczej.
Nie ma jednak co płakać nad rozlanym mlekiem kiedy gra toczy się teraz gdzie indziej i o całkiem inną stawkę.
Tymczasem gdzieś na póki co peryferiach sportu,
O 15'30" Iga Świątek zagra o finał ITF-K60 w szwajcarskim Montreux. Szybko poszło i awans na miejsce 202 w WTA stał się faktem. Z Duque-Marino z Kolumbii (rozstawiona z 1) spotkała się w tym roku dwa razy (w USA, stan 1-1) i myślę sobie, że praktycznie jest to finał imprezy i walka o 51 punktów w klasyfikacji. Na tym poziomie rozgrywek to rzecz niebagatelna i  ewentualny awans pozwalający uczestniczyć w turniejach najwyższej rangi.
Ok, biorę się do swoich spraw bo nikt za mnie tego nie zrobi.

Niedziela
Iga Świątek 6-2 6-2 w finale ITF-K60 w Montreux i kolejne 80pkt.
Razem 328 punktów WTA (180 miejsce) a w WTA Race nawet  miejsce 159.
https://live-tennis.eu/en/wta-race

Poniedziałek
Kolejny turniej Świątek to Youth Olimpic Games (grade A) - 7/14 października.
https://www.itftennis.com/juniors/tournaments/tournament/info.aspx?tournamentid=1100044099
A może by tak lekkie przetarcie w międzyczasie w którejś z imprez K25 ?....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz