poniedziałek, 1 maja 2017

W świecie absurdu

witam

Wytrzymałem. Nie grałem wczoraj nic a spoglądając teraz na wyniki aż żal mi tych wszystkich którym się nie powiodło. A było na czym wypadać.
Mnie głównie zawiodła Legia Warszawa (orientacyjny kurs 1,50) ponieważ żarty się skończyły i wydawać by się mogło, że tracić punktów już nie należy. Ale na palecie były i oba Manchestery (1,25, 1,40), PSG z Francji (1,45) i wiele pojedynczych, wielkich niespodzianek w bardziej egzotycznych krajach. Obsunął się też klawy remis we Włoszech (1,80) i to by było na tyle...
Kto przebrnął przez to sito, temu chwała.
Tak więc nie grałem a wolny czas chciałem spędzić przy konikach. I tutaj spotkała mnie niemiła niespodzianka którą niedawno w żartach zapowiedziałem. No do głowy by mi nie przyszło, że okażę się prorokiem w tak złej sprawie. Otóż amerykańska strona z której korzystałem do końskich analiz z powodu "restrykcji" została dla Polaków wyłączona.
W sieci istnieje całe mnóstwo serwisów które nie są stricte hazardowe, nie można na nich grać, i jedynie spełniają role pomocnicze wobec bukmacherskich protektorów. W sporcie związanym z wyścigami jest to o tyle istotne, że prowadzenie bazy danych dla każdego "rumaka" oraz dżokejów, trenerów i właścicieli stajni to rzecz dla skromnego hobbysty, nierealna.
Czasy osiągane w końcówce, moc, że tak to nazwę, w dystansie i cały szereg opracowań procentowych formy i przygotowania w różnych aspektach, tendencje z miesiąca, kwartału i całego roku i tak dalej i dalej.
Tego już nie mam.
Logowałem się u nich jakieś 20 lat temu tak jak do normalnych forów, twitterów, facebooków czy innych ogólnie dostępnych w sieci miejsc. Teraz, pewnie z pośpiechu ktoś stwierdził, że podstawowe prawo do informacji nie dotyczy kraju położonego pomiędzy Odrą a Bugiem.
Tak więc typów końskich już nie będzie. Koledzy Anglicy, porzućcie wszelką nadzieję.
A ja przynajmniej się wyspałem....

cdn
pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Nawiązując do powyższego strona jest amerykańska i tak jak u nich to często bywa (czego nie wymagano 20 lat temu)trzeba w logowaniu podać stan USA i wysłać skan ichniego prawa jazdy co jak na normalne forum czy stronę tylko z info jest grubą przesadą. No ale tak mają i co im zrobić...:)
    Ale co by nie powiedzieć ich analizy były o niebo lepsze niż podawane standardowo
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł, wracasz na Giro ? ;)
    R

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, właśnie jestem w trakcie pisania o tym :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń