czwartek, 18 maja 2017

sgt Pepper

witam

Doskonale pamiętam jak całkiem niedawno temu trudno mi było, zwłaszcza latem z gracją przemieszczać swoje  wysłużone członki. 120 kilogramów z czego pewnie większość "masy" tłuszczowej to nie były przelewki. Potem jak wiadomo rak zeżarł mi 1/3 dźwiganego balastu a chemia i operacja dołożyły swoje trzy grosze. Nic to, odbudowałem się błyskawicznie i jak to stoi w kodeksie drogowym starałem trzymać się dziewięćdziesiątki.
Jednakże ostatnie miesiące, ogólne zniechęcenie do wszystkiego, brak aktywności i siedzący tryb życia sprawiły że, jak to mawiał płk Nikołaj Krawcow w "Akwarium" - w pułku przybyło.
Dlatego też od wczoraj zacząłem swoją nową prywatną krucjatę.

Znalezione obrazy dla zapytania piperine forte

Ekstrakt z odpowiednich elementów czarnego pieprzu ma być antidotum na nadciągające kłopoty. Ano zobaczymy. Na pewno nie zaszkodzi...
W nocy nie zabrałem się za typy. Przegladałem za to w sieci najbardziej szokujące wywiady, opracowania i analizy z ostatniego tygodnia.
https://www.youtube.com/watch?v=xAeClCiBkrw
https://www.youtube.com/watch?v=t9Tdg97kNpI

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Young Lions - Home United
    mecz
    Typ: Home United 1.20
    Geylang Int. - Hougang United
    zakład bez remisu (remis=zwrot)
    Typ: Hougang United 2.00
    Tampines Rovers - Albirex Niigata
    zakład bez remisu (remis=zwrot)
    Typ: Albirex Niigata 1.85
    Polska - Słowacja x
    mecz
    Typ: Polska 1.75
    -
    Całkowity kurs: 7.77
    trzy siódemki, to musi wejść...

    OdpowiedzUsuń