sobota, 20 maja 2017

Nic nie muszę

witam

Przez ostatnie kilkanaście dni zdałem sobie sprawę, że hazard nie opanował mnie totalnie czego się, przyznam szczerze, już obawiałem. Wysyłam jakieś popłuczyny za grosze wyłącznie dla zabawy i ani za bardzo nie analizuję sytuacji drużyn ani nie śledzę wyników na bieżąco. Co więcej na nic nie liczę.
Remisy nie wchodzą pod koniec rozgrywek i z tym się pogodziłem. Jeśli zdrowie pozwoli i chęci nie zabraknie będzie to ewentualnie cenna wskazówka na przyszłe sezony.
Dzisiaj pozwoliłem sobie na parę rozpisów które pewnie zremisuję a jeśli nie to przykryje je lekko dubla z której jestem dumny. 
Zakarin (2) v Pelizotti (8) za 2,05 razy Dumoulin (1) v Mollema (22) za 1,50.
Pierwszych dwóch walczyło o zwycięstwo więc nie było co wyglądać na resztę. Jeśli dodać by do tego Landę (3) którego grałem pod poprzednią górkę wyszłaby trypla co się zowie.
Taką formę chciałbym prezentować na Służewcu lub gdybym mógł w Auburn (WA)
Znalezione obrazy dla zapytania emerald downs
Emerald Downs

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz