środa, 24 maja 2017

Naczynia połączone

witam

Mija już co najmniej kilkanaście dni odkąd przestało mi się chcieć. Pół biedy gdyby ten stan rzeczy dotyczył wyłącznie hazardu, jako że można to łatwo przeboleć. Zobojętnienie sięgnęło znacznie głębiej co widać choćby w intensywności pojawiających się na blogu wpisów. Bo i o czym tu pisać kiedy wstając przeważnie lewą nogą już dobrze wiem, że kolejny raz, kolejny dzień przeleci mi przez palce.
Papiery do niezwłocznego przejrzenia zalegają już kurzem, o rozgrzebanych sprawach nie palę się rozmyślać a ze znajomymi i potencjalnymi kontrahentami jakoś mi nie po drodze. Całkowicie zawaliłem sprawy związane z ewentualnym powrotem do rakowych przypadłości ufając że jakoś to będzie. To tylko niewielka część minusów bo oto po paru zdaniach przestało mi się chcieć o nich pisać.
Całą tę apatię można by zwalić na przesilenie wiosenne ale to zbyt łatwa wymówka. Coś się wypaliło i nijak nie da się tego odkręcić.
24 maja, w 408 rocznicę wyniesienia się Króla Zygmunta III Wazy z rodziną i dworem z krakowskiego Wawelu do Warszawy oraz w 2 rocznicę II tury wyborów prezydenckich w Polsce, Ajax zagra z Manchester United w finale PE. Ten Ajax który w 1/16 zawodów tylko nieznacznie (0-0, 1-0) i szczęśliwie pokonał Naszą Legię Warszawa.
Kolarze na 17 etapie podjadą do Canazei
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=giro-d-italia&stage=17&year=2017&src=http://www.steephill.tv/2017/giro-d-italia/profile-17.jpg
a Iga Świątek powalczy w III rundzie Trofeo Bonfiglio
http://www.itftennis.com/juniors/tournaments/tournament/info.aspx?tournamentid=1100038705
Finał PE który zapewne uniesie MU, z racji imho sensacyjnego udziału Holendrów stawiać nie ma sensu, panny Świątek nikt nie trzyma a co do cyklistów mam zupełnie inne wrażenie w widzeniu dzisiejszego odcinka niż bukmacherzy (moi m.in, Zakarin, Dumoulin od 200,00 w górę) więc nie będę kopał się z koniem...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz