środa, 22 lutego 2017

Littlewoods

witam

Granie remisów wygląda bardzo niepoważnie i mam tego pełną świadomość. Ale nie powstało ot tak sobie i nie tylko chodzi mi teraz o bilans. Plany mam szerokie, rozpisany scenariusz i jak mnie wreszcie coś skutecznie podjudzi to zacznę go realizować.
Nie tylko ja szukam w zestawie swoich iksów. Wiele lat temu, kiedy mocno interesowałem się ligą angielską, na wyspach istniał ichni totolotek z ogromnymi nagrodami a chodziło w nim o trafienie właśnie remisów w zwykle 56 pojedynkowym zestawie. Punktowali to tak, że za (1-1, 2-2 itd) dostawało się 3 punkty, za 0-0 - 2 punkty, za away win - 1,5 punktu i za home win 1 punkt a wybierało się osiem obojętnych spotkań.
24 zdobyte oczka były maksem a szczęśliwi zwycięzcy pewnie szastają kasą do dzisiaj....
Pamiętam, że wysyłałem listy do firmy (taka była moda) a oni przysyłali mi piękne na owe czasy książeczki z zasadami gry i systemami,.okraszone zdjęciami najlepszych wtedy drużyn.


rok 1950
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/03028/footballpools1_3028321b.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/9d/7f/90/9d7f90695559c4fb8d38e9b0a6dc046e.jpg
przykładowe blankiety kuponów....

Ok, nic się na razie nie dzieje. Późno już więc luknę na ofertę ale za wiele się nie spodziewam. Może jutro pod wieczór do kajetu zacznę wpisywać pierwsze propozycje które następnie poddane zostaną surowej obróbce...:)

Tradycyjnie wysłałem jeden rozpis nocny w myśl zasady - rolnik śpi i mu rośnie....:)
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310531799164405745&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

PiS: 12'20"
Nocny kupon poszedł za lekko ale to łatwo pisać post factum.
Przed chwilą, w oczekiwaniu na notowania z Ugandy, Palestyny, Algierii, Omanu itd, ruszył do boju kolejny..
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310531799387244399&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Result: 20'15"
Kazań na 2-1 na sekundę przed końcową syreną. Jeszcze nie wierzę ...:)

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. W końcu końcówki dla Pana:) Nie jest tak źle.

    OdpowiedzUsuń