środa, 13 lipca 2016

Nie chce mi się nawet grać

witam

Wakacje ?
Tak sobie pokrętnie tłumaczę stan którego wytłumaczyć się nie da.
Zaparzyłem właśnie pierwszą kawę od dwóch dni nie dlatego że mi zbrzydła, ale nie chciało mi się ruszyć czterech liter żeby ją sobie przygotować. Od dwóch dni nie włączałem komputera, nie sprawdzałem ofert bukmacherskich i nie zrobiłem nic efektywnego.Całkowita pustka i kupa kamieni.
Ale co tam. Upadały imperia, cesarstwa i królestwa a Tutenchamon nie dożył dwudziestki. Więc może to już pora na własny game over.....
Dla jaj pobrałem przed sekundą dublę za stówkę na płaskim etapie Tour de France. Ale czy ja tam wiem co się stanie. Czy ja znam tych gostków ?
Theuns v Enger 1 1,80  (miejsca 186/9)
Laporte v Archbold 1 1,35  (miejsca 5/19)
ako = 2,43

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz