poniedziałek, 4 lipca 2016

Aga - musisz

witam

Zupełnie niepostrzeżenie tenisowy turniej na kortach Wimbledonu dotarł do fazy 1/8 i jeśli tylko w Londynie nie będzie deszczu to już o 12'30" Agnieszka Radwańska zmierzy się w walce o ćwierćfinał z numerem 18 rankingu WTA, Dominiką Cibulkową. Ze Słowaczką Aga ma w tym roku nieciekawy bilans 1-2 więc najlepszy to czas żeby wyrównać rachunek. Na pewno łatwo nie będzie ale wierzę że wszystko skończy się po mojej myśli i nastąpi oczekiwana "Dobra Zmiana". Kurs 1,72 w STS-owej Super-ofercie wygląda kusząco tak więc mam się o co zaczepić.
3 etap Tour de France organizatorzy przewidzieli dla sprinterów. A jeśli tak to w kolejności trzeba rozpatrzyć Kittela, Greipela i Sagana i do nich ustawić pojedynki. Z decyzjami poczekam na zestaw par czyli do rana....
Wczorajszy wyścig grałem głównie w Totomixie zatem spojrzałem z nadzieją na Toto-gola. W trzecim zestawie w którym królują mecze ME obroty sięgają 40K a kumulacja oscyluje w granicach które mogą postawić golasa na nogi.
Kupon rozpoczynający się 6.07 wygląda następująco...
1 Portugalia v Walia
2 Niemcy v Francja
3 Gorica v Maccabi
4 Mariehamn v Odd
5 Glenavon v KR Reykjavik 
6 Jelgava v Breidablik
Jest trochę czasu na sprawdzenie czym to się je

PiS: 10'15"
Rano obudziłem się w nowej rzeczywistości. Na lodowisku.
Pewien etap życia stał się historią kiedy firma w której się udzielałem zawiesiła buty na kołku.
Nic to, trzeba się pokręcić za możliwościami choć w moim wieku łatwe to pewnie nie będzie.
Tour de France zagrałem tym razem w STS, ale wobec braku większego przekonania zadałem trypli dość "cienki kusz".
Radwańska v Cibulkowa 1 1,72 (result 1-2) 3-6 7-5 7-9
Kittel v Cavendish 1 1,45  (miejsca 7/1)
Sagan v Kristoff 1 1,25  (miejsca 4/11)
ako 3,12 stake 1,5/10

Reult: 15'50"
Wimbledon i kosmiczny mecz Radwańskiej z Cibulkową. 10 w skali 1-10.
Pisałem powyżej o wierze którą kilka razy traciłem i kilka razy odzyskiwałem przez ostatnie ponad trzy godziny. Skończyło się porażką i to kolejny przykład za co nie powinienem się brać.
Póki co emocji mi wystarczy. Idę na spacer ciut ochłonąć żeby wieczorem pogapić się na wyścigi w Delaware i potyczki tamtejszych gigantów:
1Brian Pedroza88271812$565,01231%5765%
2Gabriel Saez5717511$433,90230%3358%
PiS: 22'30"
STS wystawił już pary na 4 etap TdF, tak więc wstępnie zagrałem.
Jest mała kontrowersja na termat finiszowej końcówki. Przyjmuję, z pewnoscią 99%, że ostatnie pół kilometra to wzniesienie około 5% a zatem moim zdaniem, nie biorąc pod uwagę kolarzy ewentualnej ucieczki wygra Sagan, dalej Greipel, Matthews, Alaphilippe i tak dalej....
Z tenisem nie chcę mieć nic wspólnego :)

PiS: 11'00"
Na wtorkowy, 4 etap Tour dr France wystawiłem w bój:
Sagan v Greipel 1 1,55  (miejsca 3/19)
Matthews v Degenkolb 1 1,45  (miejsca 14/77)
Alaphilippe v Gallopin 1 1,45  (miejsca 15/61)
ako 3,26 stake 3/10

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz