sobota, 26 września 2015

Co tam w trawie piszczy ?

witam

Tradycyjnie jestem słabo przygotowany do weekendowej batalii. Nawet wydrukowanego wczoraj FA Cup nie chciało mi się w końcu analizować bo to już nie te czasy kiedy w każdy z pojedynków angażowałem całe serce sprawdzając gdzie się da wszelkie dostępne newsy.
Całe typowanie skończy się zapewne na:
http://www.asianodds.com/next_200_games.asp

Do szerszych rozpisów wstępnie się zabrałem ale idzie ciężko. Rodzynków na razie brak a młócka jak to młócka, kończy się różnie.
Na Anglików się generalnie gniewam :) - ale ofertę pewnie z musu przejrzę.
W golfie za małe kursy na moich (jak na golf) i tak naprawdę to póki co doszedłem do jedynego "robota" (1,96) piłka + żużel (dubla).
Teraz muszę wyjść na moment, zaraz wracam

PiS 13'20"
Żeby coś się działo, bez specjalnych oczekiwań, wypuściłem
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312691599184947967&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312691599262748039&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Od czegoś trzeba zacząć :)
Zysk 8/1

Result 18'00"
Poniosło mnie z Anglikami. Miałem nie grać szajsu.tymczasem wstawiam jako ostatnich "The Blues". No nic, mają u mnie pozamiatane do końca sezonu bo jak można przegrać z Rotherham u siebie ?
Zupełnie bez sensu... Jedno co dobre to STS który obniżył kurs do 1,85 więc na kolejnych kuponach już tego nie brałem.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz