sobota, 29 listopada 2014

Wypożyczalnia

witam

Przetasowania w angielskich klubach osiągają ostatnio apogeum. Tydzień w tydzień większość zespołów wymienia się zawodnikami i nie sposób za tym nadążyć. Zatem ten element analizy muszę sobie darować i typować bardziej "z oka". FA Trophy zupełnie odpuściłem z braku czasu.
Postaram się później napisać co ostatecznie wybrałem, tymczasem szukam jakiejś przyjemności w sportach i w  ligach które sobie wczoraj zaznaczyłem, a więc:
Wszystkie zimowe - które jednak tylko pooglądam. Skoki pod Kołem Polarnym dzisiaj nie do gry (pogoda) a na reszcie bądź się nie znam, bądź trzeba sprawdzić formę poszczególnych zawodników.
W KHL zaznaczyłem pięć remisów (na czele ze Slovan v Atlant) ale zyski z hokeja są iluzoryczne więc jeśli to w ogóle zagram to śladowo.
W piłce mam zamiar poszukać na asianach ciekawych różnic kursowych głównie w temacie (Serbia, Czarnogóra, Węgry, Słowenia, Włochy 3, Belgia 2)
jak na przykład to: (w STS 1,40 za home bez handicapu) - 15'15" result 4-2
FK Grbalj-0.751.320

PiS: 15'00"
Trzeba podjąć męską decyzję, zagram 2 duble do:
Mk Dons v Colchester 1 1,60  (result 6-0)
Luton v Mansfield 1 1,80  (result 3-0)
Enfield v Harrow 1 1,80  (result 5-0)
ako po 2,88

Result: 18'00"
Trochę żal, ze nie brałem szerokich rozpisów, zwłaszcza spotkań (Burgess Hill, Wycombe) ale było też można nieźle się wywrócić, choćby w Championship....
A przy okazji Slovan v Atlant X 4,20 (result 1-1)

PiS: 30.11 godz 10'30"
Nie będę póki co otwierał nowego tematu dla wpisania pewnej gruzińskiej próbki:
STS 1,70 - (result 3-1)
GEO D111:00Samtredia1.753.23.15Chikhura Sachkhere
1.43.54.9

PiS: 11'30"
Biathlon powinienem tylko kontrolnie obejrzeć, ale kilka pojedynków kusi :)
http://datacenter.biathlonresults.com/?RaceId=BT1415SWRLCP01MXRL&view=schedule_race

Wstąpiłem do STS po odbiór kasy więc i wziąłem za przysłowiową końcówkę:
Biathlon Mix
Niemcy v Norwegia 1 1,55  (miejsca 3/2)  - porażka na fotokomórce...
a do tego wymiennie dwa mecze z Super Oferty (obu na kuponie nie można) Lech i Barcelona po 1,63 zaś do trzech kombinacji na popitkę wsadziłem chilijską Coca Colę (1,20)......
ako po 3,03

Ale niefart z tymi Niemcami, prowadzili na wszystkich zmianach (nawet o wiorstę) i na samym finiszu wystarczyło lekko to wygrać ale jak dwóch profesjonalistów mając minutę przewagi nie umie puknąć dwóch nowicjuszy to co ja zrobię...a wszystko w sytuacji Lech 3-0, Barcelona 1-0, Colo-Colo 4-1.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz