wtorek, 11 listopada 2014



Po 123 latach zaborów (1795-1918) Polska odzyskała Niepodległość 11.11.1918 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=TqNmxK9Mxx0

Wstyd się przyznać ale tę legendarną, legionową pieśń po raz pierwszy usłyszałem w późnych latach siedemdziesiątych na jednym ze spotkań w bazie wypadowej do rozlepiania plakatów. Czyli w mojej chałupie, gdzie młodsze ode mnie pokolenie z gitarami, późniejsi działacze NZS i WiP, śpiewało ten hymn Pierwszej Brygady z zapałem godnym najwyższej chwały. Tak mnie to zauroczyło, ta melodia i ten stos straceńczy, że przez ponad 30 już lat w Dniu Niepodległości wracam myślą do tej jednej, odległej chwili.....

PiS: 18'00"
Ze spraw przyziemnych zagrałem :):)
Dover v Braintree 1 2,14  (result 1-0)
a na noc próbuję dwa remisy z nadzieją, że wejdzie choćby jeden,
Arizona v Dallas X 4,10  (result 3-4)
New Jersey v Minnesota X 3,95  (result 3-1) Trzecia po wycofaniu bramkarza

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz