piątek, 7 listopada 2014

Czarne chmury

witam

Zepsuła się pogoda w Warszawie. Niby jest wciąż ciepło ale na Śródmieściu spadł pierwszy lekki deszczyk od chyba paru miesięcy. A mnie odeszła chęć do analiz, do gry i w ogóle do życia.
W ostatnim tygodniu dowiedziałem się o dwóch nagłych, onkologicznych przypadkach wśród moich znajomych którzy przez kilka dni, z ludzi całkowicie nieświadomych niebezpieczeństwa wylądowali na operacyjnym stole. Po takim dictum zaczął mnie boleć brzuch i przed nadchodzącą wkrótce kolonoskopią i tomografią kursy na przetrwanie, pewnie pod wpływem fatalnego nastroju skoczyły mi do even odds.
Wahania stanu ducha to pewnie kolo 60-ki rzecz normalna ale coraz częściej dopada mnie myśl, że w zasadzie to co miałem zrobić to już zrobiłem.
Dla jaj wziąłem lekko dwa single na pocieszenie.
Nowokuźnieck v Zagrzeb (Hnb) X 2,35  (result 2-3) - remis "zdjęli" na 10 sekund przed syreną
Balestier Khalsa v Home Utd 2 2,30  (result 3-1) - i jak tu nie lubić Singapuru

020207/11/14
8.00PM

BAL KHALSA vs HOME UNITED
<2 .70="">
3.00
<3 .30="">
3.50
<2 .20="">
1.96

PiS 16'00"
Powyższe wziątki, jak się okazało były bardziej na rozśmieszenie. Teraz golf z siłą na wyrównanie dnia do zera...
WGC HSBC Champions
Mc Dowell 2,60 (dał ciała pomimo przygotowanego czeku na kilka baniek $)

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz