wtorek, 10 czerwca 2014

Sezon ogórkowy

witam

Na mój gust i upodobania w sporcie aktualnie nie dzieje się nic co mogłoby porwać do hazardowej walki.
Miałem przez to więcej czasu na uporządkowanie kilku zaległych spraw i nawet, nie chwaląc się, ze sposobu ich realizacji jestem wyjątkowo usatysfakcjonowany.
Jedno co mnie czeka a co przesuwam na wieczne nigdy to kompleksowe sprzątanie. To bardzo drażliwy temat bo co by nie mówić obsesyjnym pedantem to ja zwyczajnie nie jestem.
Dzisiaj w drodze na bazarek pod Halą Mirowską (cytryny 3,50/kg) przejrzałem ofertę na MŚ w Brazylii.
Długo szukałem Polski w grupach :) ale czy to przez zbyt ciemne okulary (Afryka w Warszawie) czy przez niedopatrzenie Mixa, nasi w rozkładzie nie figurują. Kurcze, taka dobra paka z czwartym miejscem w ostatnich ME, co prawda w grupie ale zawsze....
Tak więc przejrzałem tę ofertę i teraz wymyślam koncepcję jak by tu buka uderzyć po kieszeni...

PiS: 23'30"
Zacząłem dość intensywną pracę z "Magazynem" STS-u w którym to w sposób bardzo czytelny przedstawione są grupy MŚ w Brazylii z kluczowymi informacjami o poszczególnych ekipach. Z początku wszystko wydawało się łatwe ale jak się w to wgryzłem głębiej to zasadzki widzę na każdym kroku.
Polecam lekturę owego pisemka (za 1 złoty).
Taki generalny pogląd, co tu ukrywać, miałem na temat mistrzostw dużo wcześniej. Będę raczej preferował drużyny południowoamerykańskie a Europę dołował, Afryki się obawiał i dopingował USA którym jednak wielkich szans dawać nie podobna.
Tak całkiem wstępnie i śladowo zagrałem kwarty czyli inaczej czwórki...
Grupa A - Brazylia/Meksyk/Kamerun/Chorwacja kurs 8,40
               Brazylia/Meksyk/Chorwacja/Kamerun kurs 4,80
Grupa B - Hiszpania/Chile/Holandia/Australia kurs 4,90
Grupa C - Kolumbia/Japonia/WKS/Grecja kurs 10,00
               Kolumbia/Japonia/Grecja/WKS kurs 12,00
Grupa F - Argentyna/Iran/Nigeria/Bośnia kurs 18,50
               Argentyna/Iran/Bośnia/Nigeria kurs 16,50 - coby było coś z fuksów :)

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz