czwartek, 12 czerwca 2014

Ciągnie wilka do lasu

witam

Aż się sam zdziwiłem ile postawiłem przeróżnych singli na rozpoczynające się dzisiaj Mistrzostwa Świata w Brazylii. Ominąłem praktycznie tylko grupę G z którą nie umiem sobie poradzić choć przecież wydaje się najprostsza.
Szersze kupony dopiero zamierzam wysłać a póki co zacznę ten piłkarski maraton od trypli:
Brazylia v Chorwacja 1 1,40 (result 3-1)
Argentyna v Bośnia i Hercegowina 1 1,45 (result 2-1)
Kolumbia v Grecja 1 1,90 (result 3-0)
ako 3,86

O tym co pozaznaczałem różnokolorowymi markerami będę sukcesywnie informował bo jest tego zbyt wiele jak na jeden wpis. W każdym razie przyszły mi do głowy nawet takie marginesy jak czerwona kartka w meczu Kamerun v Chorwacja....

PiS: 17'30"
Mistrzostwa rozpoczynają się od protestów w Sao Paulo i nawet wiem kto jest temu winny. Z cała pewnością PIS a więc pośrednio i ja :)
A grając w Mixie okazało się, że coś co lubią tygrysy zawiera się w zestawie:

Z-2, Toto - gol, Pula 1 stopnia 290.000
1 Brazylia v Chorwacja home do zera
2 Meksyk v Kamerun home/under
3 Hiszpania v Holandia home
4 Kolumbia v Grecja home/under
5 Anglia v Włochy under
6 Wybrzeże Kości Słoniowej v Japonia away/under

Natomiast mój najprostszy, przykładowy rozpis wygląda tak:
P Brazylia v Chorwacja 1 1,40 (result 3-1)
P Argentyna v Bośnia 1 1,45 (result 2-1)
A Urugwaj v Costa Rica 1 1,50 (result 1-3)
A Włochy v Costa Rica 1 1,40
B Kolumbia v Grecja 1 1,90 (result 3-0)
C Japonia v Grecja 1 2,25
D Szwajcaria v Francja 2 1,95
E Szwajcaria v Ekwador (DNB) 2 2,10
F Belgia v Rosja (DNB) 2 2,25
2P*3/6 oraz 2P*4/6

cdn niebawem
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Po 5,20 wziąłem Neymara na top scorera turnieju. 2 bramki już ma, a co :)
    Brazylia wczoraj jakoś ciężko szła a że grałem ich również po 1,99 (hcp-1,5) to dobrze się skończyło.
    Niepotrzebny tylko samobój bo w TG grałem 2,3/0
    Fakt, że mogłem wybrać 3/0,1 - moja wina
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń